2014/08/03

Hadise - Prenses Şarkı Sözleri 2014, Hadise Prenses Şarkısı 2014 Hadise Tavsiye Albümü Şarkıları

hadise tavsiye 2014
HADİSE-PRENSES ŞARKI SÖZLERİ 2014

Hadise yeni albümü Tavsiye 2014 çıktı, Hadise prenses şarkısı 2014, Hadise'nin yeni şarkısı prenses sözleri 2014, 2014 Tavsiye albümü prenses şarkı sözleri
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Hadise yeni albümü Tavsiye çıktı. Albümde toplam 11 şarkı yer alıyor.Bunlardan iki tanesi remix. Albümün çıkış şarkısı ise Nerdesin Aşkım şarkısı oldu. Hadise Nerdesin Aşkım Burdayım Aşkım şarkı sözleri için TIKLA >
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Hadise'nin yeni albümü 2014 Tavsiye albümünde yer alan diğer bir şarkı da Prenses şarkısı. Albümdeki nerdeyse bütün şarkılar güzel fakat Prenses şarkısını çok beğeneceksiniz. İşte Hadise-Prenses şarkısının sözleri...
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
HADİSE-PRENSES ŞARKISI SÖZLERİ
Ne zaferinden bahsediyorsun
Sen savaşla aşkı karıştırmışsın
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman var saymışsın

Sen rekabet iste
Ben buna bayılırım,
Kadının gücünü hafife alma
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup zor durumda kalma...

İstersen bana ukala mukala de
El üstünde tutulmazsam hep el kalırım
Prensesler gibiydim ben baba evinden
Özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım

Ne zaferinden bahsediyorsun
Sen savaşla aşkı karıştırmışsın
Çık o karanlıktan, siperinden
Sen beni hep düşman var saymışsın
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Sen rekabet iste
Ben buna bayılırım,
Kadının gücünü hafife alma
Erkeklik gururun vardır sanırım
Perişan olup zor durumda kalma...

İstersen bana ukala mukala de
El üstünde tutulmazsam hep el kalırım
Prensesler gibiydim ben baba evinden
Özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım


2014 HADİSE - TAVSİYE ALBÜMÜ
01. Hadise - Yaz Günü Tıkla >>>
02. Hadise - Nerdesin Aşkım Tıkla >>>
03. Hadise - Prenses Tıkla >>>
04. Hadise - Bu Aralar Tıkla >>>
05. Hadise - Tokat Tıkla >>>
06. Hadise - İstisna Tıkla >>>
07. Hadise - Çok Yaşa Tıkla >>>
08. Hadise - Tavsiye Tıkla >>>
09. Hadise - Yolumun Işığı Tıkla >>>
10. Hadise - Tavsiye (Street Fabulous Remix)
11. Hadise - Yaz Günü (Street Fabulous Remix)

Hadise'nin uzun zamandır beklenen albümü bu hafta müzik marketlerde yerini alacak. Albümdeki şarkılardan özellikle Nerdesin Aşkım şarkısı dikkat çekiyor. Hadise 2014 Tavsiye albümünün çıkış şarkısı olan Nerdesin Aşkım şarkısına klip çekti. Geçtiğimiz gün yayınlanan Hadise-Nerdesin Aşkım klibinin youtube dan izleyebilirsiniz...

Hadise'nin yeni albümü Tavsiye diğerlerinden çok farklı. Çünkü kardeşi Hülya Açıkgöz Hadise'nin Tavsiye albümünün prodüktörlüğünü de üstlendi.

Hadise'nin 2014 Tavsiye yepyeni albümü 4 Ağustos 2014 tarihinde çıkacak. Albümü merakla bekliyoruz...

hadise tavsiye albümü sözleri, hadise 2014 prenses, hadise prenses şarkı sözleri, hadise prenses şarkısı 2014, hadisenin yeni şarkısı prenses,   2014 hadise prenses sözleri, 2014 hadisenin yeni albümü tavsiye şarkıları, hadise nerdesin aşkım albümü, hadise-prenses şarkısı sözleri, hadisenin yeni albümdeki tüm şarkıları 2014,
Yorumlar


EmoticonEmoticon