2014/10/30

Bu Tarz Benim Kim Elendi 1 Kasım 2014, Bu Tarz Benimde Bu Hafta Kim Elendi 01.11.2014

bu tarz benim eleme gecesi 1 kasım
BU TARZ BENİM KİM ELENDİ 01.11.2014
bu tarz benim eleme gecesi 1 kasım 2014, bu tarz benim kim elendi, bu benim tarzım yarışması kim elendi, bu tarz benimde bu hafta kim elendi 1 kasım, bu tarz benim kim gitti, bu tarz benim eleme gecesinde neler oldu 1 kasım, bu tarz benim 7.hafta kim elendi
BU TARZ BENİM 8 KASIM ELEME GECESİ İÇİN TIKLA >>>
Show Tv'de yayınlanan ve ilgi ile izlenen yarışma programı Bu Tarz Benim'de bir eleme haftası daha geldi. Bu hafta bir isim daha yarışmaya veda edecek. Bakalım 1 kasım 2014 cumartesi gecesi yayınlanacak eleme gecesinde Bu Tarz Benim'de kim elencek? Bu Tarz Benim elenen 7. yarışmacı kim olacak?
Bu Tarz Benim yarışması çok ilgi ile izleniyor. Hafta içi hergün 15.45 de Show Tv ekranlarında yayınlanan programda yarışmacılar jüri üyelerinden yıldız alarak büyük ödül olan 100 bin Tl nin sahibi olmaya çalışlıyor. Türkiyenin en tarzı seçilecek olan güzel yarışmacılardan şimdiye kadar 6 yarışmacı veda etti. Yarışmada elenecek 7. yarışmacı 1 kasım gecesi yayınlanacak olan eleme gecesinde belli olacak. Yarışmada geçtiğimiz hafta çok iddalı yarışmacılarda Ayşegül Balcı elenmişti. Ayşegül Balcının elenmesinin ardından yarışmaya 2 yeni yarışmacı dahil oldu. Yeni yarışmacılar Roza ve Meltem.
Bu Tarz Benim yarışmasının 7. haftasında yarışmacılar hem göz yaşları hem de birbirleri ile yaptıkları tartışmalarla yine gündemde kaldılar. Her gün yayınlanan bölümleri ile sosyal medyada da çok takip ediliyorlar. Yarışmanın 7. haftasında yıldız alan yarışmacılar şöyleydi...

ROZA ELENDİ...
Bu Tarz Benim yarışmasının 7. elenen ismi Roza oldu...

ROZA MI ELENECEK? ÖZLEM Mİ ELENECEK?
Jüri üyelerinden alınan puanlar ile ROZA, yarışmacıların oylaması ile ÖZLEM elemeye kaldı. 

Eleme için NUR YERLİTAŞ, ROZA gitsin dedi.
Eleme için UĞURKAN EREZ, ÖZLEM gitsin dedi.
Eleme için KEMAL DOĞULU, ROZA gitsin dedi.
Eleme için İVANA SERT, ÖZLEM gitsin dedi.
Eleme için DEMET AKALIN, ROZA gitsin dedi.
http://e-blogu.blogspot.com
Koruma altına alınan yarışmacılar 5 yıldız alan Ezgi Bayar ve Tuğçe Ergişi oldu. Bu yarışmacıların ismi diğer yarışmacılar tarafından söylenemeyecek. Fakat jüriden en düşük notu alırsa elemeye kalacaklar. Bakalım elemeye kimler kalacak ve kim elenecek...

1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Gizem Güler'in Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, Demet Akalın 5 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, TOPLAM: 23 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar'ın Puanı: Demet Akalın 5 Puan, Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Meltem Keklik'in Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, Demet Akalın 3 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 3 Puan, TOPLAM: 17 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden'in Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, Demet Akalın 5 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 3 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, TOPLAM: 21 PUANE-Blogu
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan-Nurcan Şencan'ın Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, Demet Akalın 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 3 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, TOPLAM: 19 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Roza Şeka'nın Puanı: Kemal Doğulu 2 Puan, Demet Akalın 4 Puan, İvana Sert 3 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 2 Puan, TOPLAM: 15 PUANE-Blogu
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşegül Melisa Doğan'ın Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, Demet Akalın 5 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, TOPLAM: 22 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Nur Bozar'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, Demet Akalın 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Tuğçe Ergişi'nin Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, Demet Akalın 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN 


Jüri üyelerinin verdiği puanlara göre en düşük puanı alan yarışmacı 15 puan ile ROZA oldu. Yarışmaya yeni katılan Roza ilk haftaki eleme gecesinde elemeye kaldı. Elemeye kalan ilk yarışmacı Roza oldu.
http://e-blogu.blogspot.com
Yarışmacılar ise ÖZLEM ismini söyledi...
Bu tarz benim yarışmacıları eleme gecesinde kim kimi söyledi. İşte eleme için söylenen isimler...
Bu Tarz Benim Gizem Güler eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Ezgi Baylar eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Meltem Keklik eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Özlem Özden eleme için AYŞEGÜL  ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan eleme için ÖZLEM ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Nur Bozar eleme için AYŞEGÜL ismini söyledi.
Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi eleme için ÖZLEM ismini söyledi.


Bu tarz benimde elemeden önce son bölümde bakalım kimler yıldız alacak. Koruma altına kim alınacak. Yarışmanın 7.haftasında 41. bölüme geldiğimizde Özlem Özden 4 yıldız, Bu Tarz Benim Nur Bozar 4 yıldız, Bu Tarz Benim Aycan Nurcan Şencan 4 yıldız, Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan 3 yıldız, Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi 5 yıldız, Bu Tarz Benim Gizem Güler 3 yıldız, Bu Tarz Benim Meltem Keklik 3 yıldız, Bu Tarz Benim Roza Şeka 3 yıldız, Ezgi Baylar 5 yıldız aldı.


1 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi fragmanında Demet Akalın konuk sanatçı olarak yer aldığı görülüyor.  Ayrıca fragmanda İkizlerden Aycan'ın ağladığı, Demet akalın'ın ağladığı görülüyor. Ayrıca Nur Bozar'ın dansı da eleme gecesine damga vuracak. Özlem ile Meltem'in tartışması da çok konuşulacak gibi... Bakalım eleme gecesinde neler olacak... Kim elenecek...

Sizce Kim Elenir?
Bu Tarz Benim yarışmasında sizce kim elenir?
Çok konuşarak yarışmacılarla tartışan fakat iyi bir gelişme gösteren Özlem mi?
Nur Yerlitaş ile arası iyi olmayan ve fazla yıldız toplayamayan Ayşegül mü?
Yarışmaya yeni katıldığı halde pek fazla bekleneni vermeyen Meltem ve Roza mı?
http://e-blogu.blogspot.com.tr
YORUM bölümünden tahminlerinizi yazabilirsiniz...

Bakalım bu hafta koruma altına kim alınacak. Yarışmacılar kimin ismini söyleyecek... Jüriden en düşük puanı kim alacak...Geçtiğimiz hafta tüm yarışmacılar Ayşegül Balcı ismini söylemiş, jüri de en düşük puanı Özlem'e vermişti. Jüri Özlem ile Ayşegül arasında seçim yapmış ve Ayşegül Balcı'yı elemişti...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Eleme gecesinin konuk sanatşısı Demet Akalın...
1 Kasım 2014 Cumartesi gecesi Bu Tarz Benim eleme gecesinde Demet Akalın yarışmaya renk katacak. 

Şimdiye kadar yarışmadan 6 isim yarışmaya veda etti. Bu isimler...
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim eleme gecesi 1 kasım, 1 kasım bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim kim gitti 1 kasım , bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim kim veda etti, bu tarz benim kimin ismi söyledin 1 kasım, eleme gecesinde olanlar 1 kasım bu tarz benim, bu tarz benim eleme gecesi fragman, bu tarz benim eleme gecesindeki kıyafetler, bu tarz benim eleme gecesi neler olacak, 1 kasım bu tarz benim eleme gecesi fragmanı

16 yorum

  1. bence özlem gitmeliydi ayrıca pazartesi. günü. özlem nişanlanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kim onu alır o bir yere çıkmasın lütfen

      Sil
    2. Sen kendine bak güzel kız kaç yaşına gelmiş hepsinden iyi giyiniyor..

      Sil
  2. Özlem gitsinn

    YanıtlaSil
  3. Halk hakki varsa eger özlemin kesinlikle gitmesini istiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ne anlarsın tarzdan ayşegül gitmeliydi yılan gibi

      Sil
  4. özlem gitmeliydi...

    YanıtlaSil
  5. bence ayşegül gitse daha iyi olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysegülde gıcık ama özlem dayaklik

      Sil
    2. özlemi ve nuru kıskanıyor AYŞEGÜL o yüzden o gitsin gelecek hafta

      Sil
  6. Özlemden nefret ediyorum. O yarismada olsam onu döverim ordanda giderim felc ederim onu yaaa

    YanıtlaSil
  7. Yahuuu ytr niye gitmiyor bu kadin. Samimiymis samimiyeti bilmesek inanacaz yaaa git artik meltem cok guzel dedi bu dunyanin bide otesi var die. Gitsin artik

    YanıtlaSil
  8. Yarışmadaki yorumların şahsiyet ve kişilik zedeleyici bir tarz almasından dolayı seviyesizce yapılan eleştiriler bu muazzam yarışmanın tuzu biberi olmalı, en tarz Nur Yerlitaş hanımefendi bence.

    YanıtlaSil
  9. özlemi göndermezler çünkü kavga çıkarcak başka kimse yok kavga olmayınca reyting yok ne garip kavgacı bi toplumuz seyreterek bile prim veriyoruz özlemin yalanı çıkınca bile orda kalması hakikaten tam tarz türkiye için kavgacı tarz oldu bravo

    YanıtlaSil
  10. özlem bu hareketleri sayesinde finale kadar gider

    YanıtlaSil
  11. aynen ozlem cok gııck vede hep farklı farklı konusuyor o buraya tarz olarak gelmemıs televızyonda kendını gosterıp bı fılmdde felan oynamayı dusunuyor. ayrıca eger o bırıncı olursa dıger yarısmacılara haksızlık olur bır ınsan sovuyla tarz olmaz kıyafetlerıyle tarz olur . her soyledıgıde dogru degıl . aysegulun dedıgı gıbı bence aykunu bı olctur bende cok merak edıyorum .ayrıca herkese assagıayıcı ve hakaretlı laflar soyluyor oyku hanımda assagılayıcı degıl dıyor ve o sızden buyuk dıyor dogru davranmasını bılır dıyor. o zaman buyukse buyuklugunu bılsın kardesıım .

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon