2015/03/06

Hande Yener - Sebastian Şarkısı Sözleri 2015

hande-yener-sebastian
HANDE YENER YENİ ŞARKISI SEBASTİAN SÖZLERİ
hande yener sebastian, hande yener sebastian sözleri, hande yenerin yeni şarkısı sebastian, 2015 hande yener sebastian, hande yener işte benim stilimde söylediği sebastian şarkısı sözleri

Hande Yener 2015 yeni şarkısı Sebastian...
Hande Yener'in yeni şarkısı Sebastian'ın klibi yayınlanmaya başlandı. Bu akşam yayınlanacak olan İşte Benim Stilim yarışması eleme gecesinde de söyhleyeceği Sebastian şarkısı bu yaza damgasını vuracak gibi. Şarkının adında geçen Sebastian İşte Benim Stilim yarışması jürisi Nur Yerlitaş(Nurella)'ın çok fazla kullandığı bir isimdi. O nedenle olacak ki Hande Yener yeni şarkısı Sebastian'ın tanıtımını Nur Yerlitaş ile yapıyor. İşte Hande Yener'in yeni şarkısı Sebastian...

HANDE YENER-SEBASTİAN
Beni terk ediyormuş, ne kadar da üzüldüm!
Yakıyormuş gemileri birileri duyduğumda ne güldün, hahaha
Kaçıyormuşum ondan çok uzaklaşmışım!
Değişmişim, olabilirmiş ben de haklıymışım, hahaha

Söyle ona Sebastian
Ağzımı açtırmasın
Kalbini kırdırmasın
Akşam akşam

Eğer bir derdi varsa
Gelsin burda konuşsun
Öyle atıp tutmasın
Arkamdan

Söyle ona Sebastian
Ağzımı açtırmasın
Kalbini kırdırmasın
Akşam akşam

Eğer bir derdi varsa
Gelsin burda konuşsun
Öyle atıp tutmasın
Arkamdan

Hande Yener yeni klibi Sebastian içins" klibi en yakın dostlarıyla çektiğini ifade ederek, 'Klipte oğlum var, Mert Ekrem, Berksan, Hakan Akkaya, Polat Yağcı var' diye konuştu."
Yorumlar


EmoticonEmoticon