2015/01/29

Kardeş Payı Sen Sivası Seyret Yar Ben De Seni Türküsü Sözleri

KARDEŞ PAYI SEN SİVASI SEYRET YAR BEN DE SENİ TÜRKÜSÜ
kardeş payı yeni bölüm sivas türküsü, kardeş payı sen sivası seyret yar bende seni türküsü, kardeş payı ahmet kural türkü sen sivası seyret yar bende seni sözleri,

Kardeş Payo yeni sezon ilk bölümü ile 29 Ocak 2015 Perşembe akşamı yayınlandı. Yeni bölümü sivas'ta çekilen Kardeş Payında Metin karakterini canlandıran Ahmet Kural'ın söylediği türkü çok beğenildi. Metin Eda'ya Sivas'ta türkü söyledi. Metin'in Eda'ya söylediği türküyü ve sözlerini sizler için yayınladık...
İşte Kardeş Payı Metin'in Eda'ya söylediği türkü Sen Sivası Seyret Yar Ben de Seni Türküsü...

SEN SİVAS'I SEYRET YAR BEN DE SENİ TÜRKÜSÜ SÖZLERİ
Çıkalım kaleye bir akşam üstü bir akşam üstü
Sen Sivas'ı seyret yar bende seni yar bende seni
Sanma deli gönül yar sana küstü yar sana küstü
Sen Sivas'ı seyret yar bende seni yar bende seni

Yıllardır hasretim o gül yüzüne o gül yüzüne
Ceylan bakışına yeşil gözüne yeşil gözüne
Başımı koyupta göğsün üstüne göğsün üstüne
Sen Sivas'ı seyret yar bende seni yar bende seni

Bu garip ferhatın gurbanın olsun gurbanın olsun
Sensiz bu dünyayı söyle neylesin söyle neylesin
İste bu canını yoluna sersin yoluna sersin
Sen Sivas'ı seyret yar bende seni yar bende seni
Yorumlar


EmoticonEmoticon