2014/07/18

Kiraz Mevsimi Ayaz - Serkan Çayoğlu Kimdir, Biyografisi, Yaşı, Boyu, Fotoğrafları

SERKAN ÇAYOĞLU KİMDİR?
Kiraz Mevsimi (AYAZ) Serkan Çayoğlu Biyografisi

2015 Serkan Çayoğlu Yeni Röportajı Eklendi Yazımızın Devamında Okuyabilirsiniz...

Fox Tv ekranlarında yeni başlayacak olan Kiraz Mevsimi dizisi oyuncularında Ayaz karakterini canlandıracak olan Serkan Çayoğlu Kimdir?

Dizinin oyuncularından yakışıklı oyuncu Serkan Çayoğlu dizide Öykü'nün aşık olduğu Ayaz'ı canlandırıyor. Peki Ayaz gerçekte kimdir? Serkan Çaloğlu kaç yaşındadır, boyu ve kilosu kaçtır? soruların cevabı yazımızın devamında bulabilirsiniz...

Serkan Çaloğlu Kimdir?
Kiraz Mevsimi Ayaz Kimdir?
Serkan Çayoğlu Yaşı: 27
Serkan Çayoğlu Boyu: 187 cm
Serkan Çayoğlu Kilosu: 85 kg

Serkan Çayoğlu Erglangen-Nürnberg üniversitesinden mezun olmuştur. Mankenklik ve oyunculuk yapan yakışıklı oyuncu önce Hande Yener'in Ya ya şarkısına çektiği klipte de oynamıştır. Daha sonra kuzey güney ve zeytin tepesi dizilerinde oynamıştır. İşte Serkan Çayoğlu'nun oynadığı diziler...

2012- Kuzey Güney dizisi
2014- Zeytin Tepesi dizisi
2014- Kiraz Mevsimi dizisi

Kiraz mevsimi dizisinde Ayaz karakterini canlandıran Serkan Çayoğlu dizinin en çok merak edilen ismi. Yakışıklı oyuncu ile ilgili pek fazla bilgi bulunmasa da facebook ve twiiter hesabından sürekli olarak izleyicileri ile iletişim halindedir.  twitter hesabı  twitter.com/SerkanCayoglu, facebok hesabı ise www.facebook.com/serkancayogluofficial

SERKAN ÇAYOĞLU RÖPORTAJI

Almanya’da doğup büyüdüm. Üniversiteyi bitirir bitirmez de Türkiye’ye geldim.

Oyunculuk maceranız ne zaman başladı?
Üniversitede başladı. Birkaç arkadaş kendi aramızda tiyatro kulübü kurmuştuk. Karakterler yaratıp, sahneliyorduk. Türkiye’ye geldiğimde de bu konu üzerine yoğunlaştım, dersler almaya başladım. Şimdi haftanın beş günü setteyim ve set en iyi okul bence.

Oyunculukta hiç hayal kırıklığına uğradınız mı?
İlla ki oluyor. Çünkü bazen elinizden gelen her şeyi yapıyorsunuz ama cevap olumsuz olabiliyor. Güzel günlerim de oldu, zor günlerim de ama bunları yaşamak gerekiyor ki, bugünün değerini bilesiniz. O yüzden kendini geliştirmek, şımarmamak, disiplinli olmak çok önemli.

Favorileri
* En son okuduğu kitap: Satranç
* En son izlediği film: The Cut
* En son aldığı albüm: İnce Saz, Geçsin Günler
* Şu sıra en sevdiği şarkı: Duman’dan Melankoli

Sizi İtalyanlar’a benzetenler var...
Evet, Almanya’daki arkadaşlarım da İspanyollar’a, İtalyanlar’a benzetiyor ama ben Türk erkeği olarak anılmaktan mutluyum. Türkiye’den de çok yakışıklı çıkıyor.

Kendinizi yakışıklı buluyor musunuz?
Kendimle barışığım. Tabii ki dönem dönem yorgunluktan, çok çalışmaktan kendine bakamıyorsun ama boş günlerimde toparlıyorum.

Şu an hayatınızda biri var mı?
Yok.

Nasıl kadınları çekici buluyorsunuz peki?
Şöyle olsun, böyle olsun dediğim bir şey yok.
Biriyle karşılaşırsın, hiç umulmadık bir şeyinden hoşlanırsın ve onu seversin...
Bir anda olur...

İstanbul’da yaşamaya alışabildiniz mi?
Çocukluğumdan beri her yaz üç-dört haftalığına Türkiye’ye gelirdik. Ailem de Türk kültürünü hiç unutturmadı, dolayısıyla alışmak zor olmadı. Tabii ki Almanya’da düzen var, insanlar çok disiplinli. Ancak çabuk uyum sağladım. Ailem hâlâ Almanya’da. Bir ikiz kardeşim var, o da evlendi...

Sizin planlarınız arasında evlilik var mı?
Bana göre erken ama herkesin kendi tercihi tabii. Ben şu an düşünmüyorum, işim öncelikli. Oyunculukta güzel yerlere gelmek istiyorum.

Serkan Çaloğlu Fotoğrafları, Resimleri


serkan çayoğlu resimleri serkan çayoğlu resimleri serkan çayoğlu resimleri serkan çayoğlu resimleri kiraz mevsimi ayaz resimleri kiraz mevsimi ayaz resimleri kiraz mevsimi ayaz resimleri kiraz mevsimi ayaz resimleri kiraz mevsimi ayaz resimleri kiraz mevsimi ayaz resimleri kiraz mevsimi ayaz resimleri serkan çayoğlu kimdir serkan çayoğlu kimdir serkan çayoğlu kimdir serkan çayoğlu kimdir serkan çayoğlu kimdir serkan çayoğlu kimdir ,

serkan çayoğlu, serkan çayoğlu kimdir, serkan çayoğlu resimleri, serkan çayoğlu fotoğrafları, serkan çayoğlu ayaz, serkan çayoğlu kiraz mevsimi dizisi, serkan çayoğlu yeni dizisi, serkan çayoğlu sevgilisi, serkan çayoğlu kaç yaşında, serkan çayoğlu kaç doğumlu, serkan çayoğlu boyu kaç, serkan çayoğlu kaç kilo, serkan çayoğlu nereli, kiraz mevsimi ayaz kim, kiraz mevsimi ayaz gerçek ismi, kiraz mevsimi dizisi oyuncuları ayaz

57 yorum

  1. Adsız7/04/2014

    çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  2. Adsız7/18/2014

    serkan çyoglu cok sirin birisi bayiliyorum ona onun icin izliyorum diziyi

    YanıtlaSil
  3. ya bayiliyorum ona onun gibi yakisiklisi varmi cok tatli yakisikli senpatic karizmatik ne diyeyim baska

    YanıtlaSil
  4. Adsız7/26/2014

    Çox gözel dizidi dizini gözeleşdiren Ayazdı.

    YanıtlaSil
  5. Adsız7/26/2014

    Ayaz diziye o qeder şirinlik, gözellik verirki, bir bolüme 2-3 defe baxiram. Ayaza göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız7/26/2014

      sana katılıyorum Ayaz olmasa dizi hiç bir işe yaramaz...

      Sil
  6. Adsız7/27/2014

    Yaaaa uffff öykünün yerində kaşki olaydımeeee

    YanıtlaSil
  7. Adsız8/03/2014

    Hayatımda bu kadar yakışıklı oyuncu gormedim kız olsaydım onunla evlenirdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gercektenmi sapikmisin kiz olsaydim evlenirdim falan birak biz hayal kuralim zaten kiziz

      Sil
  8. Adsız8/04/2014

    çok yakisikli sevgilisi kimse sansli ya:-) :-) :-) :-) :-)

    YanıtlaSil
  9. Adsız8/08/2014

    Seni çok seviyoruz çokkkkk yakışıklısın genç kızların hayallerini süsleyen bir erkek

    YanıtlaSil
  10. Adsız8/09/2014

    <3 hastasıyım serrkan çyoğlu nun :* seni sewiyorum <3

    YanıtlaSil
  11. Adsız8/09/2014

    çok yakışıklı yaaa offf sanırım aşığım ona :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız8/09/2014

      sen kimsin ya seni ne yapsın çünkü onun sevgilisi benim ve şimdi yanımda :) <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Sil
  12. Adsız8/09/2014

    Seviliyorsun serkan cayoglu <3

    YanıtlaSil
  13. Adsız8/14/2014

    ay askim ya cok yakisikli bir erkek kekske seni bir gun gorebilsem senin wasinda olsa manita, olurdun

    YanıtlaSil
  14. Adsız8/19/2014

    Çok yakışıklı yaa <3 offf sevgilisi çok şanslı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyer gercekten sevgilisi varsa cok sansli!

      Sil
  15. Adsız8/22/2014

    çoook yakışıklı ya ölüyorum ayaza :):):)):)

    YanıtlaSil
  16. Adsız8/22/2014

    ayaz çoooookkkk yakışıklı yaa<3

    YanıtlaSil
  17. Hakketen cok yakisikli, basarili ve romantik biri. Bayiliyorum su Ayaza ya!
    :) :) :)

    YanıtlaSil
  18. Adsız8/25/2014

    Serkan Bey Almanyanin neresinde yasadiniz???

    YanıtlaSil
  19. Adsız8/29/2014

    Seni cokkkk seviyorum

    YanıtlaSil
  20. Adsız8/30/2014

    serkan abiii seni çok seviyorumm yani aşırıııı :) <3 serkan çayoğlu <3

    YanıtlaSil
  21. Adsız9/05/2014

    hiç yakışıklı değilmiş burnu çok büyük pehh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız9/06/2014

      on numara adam kıskanma bi de seni görelim bakalım

      Sil
  22. Adsız9/09/2014

    Çoooooooooooooook krizmmaa tatlı benim sevgilimmmmmmm

    YanıtlaSil
  23. Adsız9/12/2014

    Biraz yakisikli abartmayin beeee

    YanıtlaSil
  24. Adsız9/13/2014

    Furkan andıç ona bin basar.

    YanıtlaSil
  25. Adsız9/14/2014

    su an allahtan twek dileyecegim sey SERKAN ÇAYOĞLUNUN yanimda olmasi<3
    cooooook yakisikliiii :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız9/14/2014

      çok haklısın bizde aynı şeyi düşünüyoruz ama öykü de olsa çoooooooooookk iyi olur.

      Sil
  26. Adsız9/14/2014

    kiraz mevsimi asla bitmesin istiyoruz.
    çünkü ayaz ve öyküyü çoooooooooooooooooooookkkk seviyoruz.ayazın yakışıklığına ve öykünün temiz kalpliliğine ,güzelliğine bayılıyoruz.

    YanıtlaSil
  27. Adsız9/14/2014

    öykü abla seni çoooooooooooookkkkk seviyoruz.

    YanıtlaSil
  28. Adsız9/20/2014

    ayaaaaaaaaaaaaaz sennnnnnnnnnnnnnnnni ççççççooook seviyyyyyyyyyyyyyyyyyyorum hastasıııııııııııııııııııııııııııııım öykü ile çççççççççççççççççooooook yakışşşşşşşşşşşşşşşşşşıyooooon

    YanıtlaSil
  29. allahım çok yakışıklııııııı ölüp geliyorummm bu adamsa benim etrafımdakiler neee

    YanıtlaSil
  30. gerçekten çok yakışıklı bayılıyorum aşığım resmen

    YanıtlaSil
  31. çok yakışıklı ve karizmatik kendisine bayılıyoru serkannnnn senin için çıldırıyorum aşkımmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  32. çok tatlı

    YanıtlaSil
  33. Yerim seni ya :*

    YanıtlaSil
  34. Tatlılık abidesi aşksın sen ya

    YanıtlaSil
  35. hayatimda boyle yakisikli ve tatli bir oyuncu gormedim cok seker harika kiraz mevsimini bu yuzden izliyorum yoksa asla izlemem hele o mete mi ne iyyyy cok cirkin

    YanıtlaSil
  36. Arkadaşlar ben Serkan Çayoğlu'nun gerçek Instagram hesabı nı biliyorum. Ve arkadaşız. Internette baktım buna da.

    YanıtlaSil
  37. Adsız1/04/2015

    ayazzzzz. çoooook yakışıklııısın

    YanıtlaSil
  38. Adsız1/13/2015

    Herseyimsin . Seni sewiyrm serkan cayolunu bebekte gordum. Arabasıyla hemen gitti yoksa operdim .

    YanıtlaSil
  39. Adsız1/18/2015

    hiç de yakışıklı değil yakışıklı görmemişsiniz

    YanıtlaSil
  40. Adsız1/25/2015

    Seni çoooook seviyorum<3

    YanıtlaSil
  41. Adsız2/01/2015

    Seni seviyorum aşım sana

    YanıtlaSil
  42. cokkk guzelsinizzzzzzzzzzzzzzzzzz

    YanıtlaSil
  43. kiraz mevsimim cokkkkkkkkkkkkkkk guzel

    YanıtlaSil
  44. Adsız2/14/2015

    Serkan Cayoglunu coook seviyorum.kiraz mevsimi hic bitmesin

    YanıtlaSil
  45. Adsız3/18/2015

    Ayyy çok tatliiiiiiiiiiiiiiiiii:)

    YanıtlaSil
  46. Adsız3/18/2015

    Ayyy çok tatliiiiiiiiiiiiiiiiii:)

    YanıtlaSil
  47. Serkan çay oğlu seni cooooooooooooooooooooook seviyorum sana bayiliyorum

    YanıtlaSil
  48. ayazdir3/31/2016

    Salam men azeriyim ayazin butun seriallarini izliyirem ve beyenirem arzum buduku ayazi yaxindan gorum AMin

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon