2014/08/04

Hadise - İstisna Şarkı Sözleri 2014, Hadise İstisna Şarkısı 2014 Hadise Tavsiye Albümü Şarkıları

hadise tavsiye 2014
HADİSE-İSTİSNA ŞARKI SÖZLERİ 2014

hadise öğrendim şarkısı, hadise öğrendim yaza yaza bozmayı şarkısı, hadise öğrendim ters köşe yapmayı şarkısı, Hadise istisna şarkısının sözleri tıkla, hadise istisna şarkısı tıkla, hadise yeni şarkıları,  yeni albümü Tavsiye 2014 çıktı, Hadise istisna şarkısı 2014, Hadise'nin yeni şarkısı istisna sözleri 2014, 2014 Tavsiye albümü istisna şarkı sözleri
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Hadise yeni albümü Tavsiye çıktı. Albümde toplam 11 şarkı yer alıyor.Bunlardan iki tanesi remix. Albümün çıkış şarkısı ise Nerdesin Aşkım şarkısı oldu. Hadise Nerdesin Aşkım Burdayım Aşkım şarkı sözleri için TIKLA >
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Hadise'nin yeni albümü 2014 Tavsiye albümünde yer alan diğer bir şarkı da İstisna şarkısı. Hadise İstisna şarkısını ben beğendim bakalım siz beğenecek misiniz. Bence albümün en güzel şarkısı İstisna. Hem sözleri hem de müziği ile albümdeki en iyi şarkı. İşte Hadise-İstisna şarkısının sözleri...İlk kez E-Blog'ta...
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
HADİSE-İSTİSNA ŞARKISI SÖZLERİ
Benim iki kalbim var
Biri senin gördüğün
Bir tarihe gömdüğüm

Benim iki kalbim var
Biri senin gördüğün
Bir hala kördüğüm

Asla asla demem ama
Konu sen olunca istisna
Asla asla demem ama
Konu sen olunca istisna
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Şimdi sen, dünyayı getirip önüme döksen olmaz
Bunu sen de biliyorsun
Dökülen su kabını doldurmaz
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Aşkımdan çıldırsan 
Yalvarsan ruhum duymaz
Bir kalbi bir kurşun iki kere tam on ikiden vurmaz

Öğrendim ter köşe yapmayı
Sayende düşe düşe kalkmayı
Bazende en dibe vurmayı
Takmamayı öğrendim
Öğrendim yaza yaza bozmayı
Eliyle kuyuları kazmayı
Kalbiyle konuşamayanları
Sevmemeyi öğrendim

Benim iki dünyam var
Biri içinde durduğum
Biri hayalini kurduğum

Benim iki dünyam var
Biri içinde durduğum
Biri kendime sunduğum

Asla asla demem ama
Konu sen olunca istisna
Asla asla demem ama
Konu sen olunca istisna

Şimdi sen, dünyayı getirip önüme döksen olmaz
Bunu sen de biliyorsun
Dökülen su kabını doldurmaz

Aşkımdan çıldırsan
Yalvarsan ruhum duymaz
Bir kalbi bir kurşun iki kere tam on ikiden vurmaz

Öğrendim ter köşe yapmayı
Sayende düşe düşe kalkmayı
Bazende en dibe vurmayı
Takmamayı öğrendim
Öğrendim yaza yaza bozmayı
Eliyle kuyuları kazmayı
Kalbiyle konuşamayanları
Sevmemeyi öğrendim
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr

2014 HADİSE - TAVSİYE ALBÜMÜ
01. Hadise - Yaz Günü Tıkla >>>
02. Hadise - Nerdesin Aşkım Tıkla >>>
03. Hadise - Prenses Tıkla >>>
04. Hadise - Bu Aralar Tıkla >>>
05. Hadise - Tokat Tıkla >>>
06. Hadise - İstisna Tıkla >>>
07. Hadise - Çok Yaşa Tıkla >>>
08. Hadise - Tavsiye Tıkla >>>
09. Hadise - Yolumun Işığı Tıkla >>>
10. Hadise - Tavsiye (Street Fabulous Remix)
11. Hadise - Yaz Günü (Street Fabulous Remix)

Hadise'nin uzun zamandır beklenen albümü bu hafta müzik marketlerde yerini alacak. Albümdeki şarkılardan özellikle Nerdesin Aşkım şarkısı dikkat çekiyor. Hadise 2014 Tavsiye albümünün çıkış şarkısı olan Nerdesin Aşkım şarkısına klip çekti. Geçtiğimiz gün yayınlanan Hadise-Nerdesin Aşkım klibinin youtube dan izleyebilirsiniz...

Hadise'nin yeni albümü Tavsiye diğerlerinden çok farklı. Çünkü kardeşi Hülya Açıkgöz Hadise'nin Tavsiye albümünün prodüktörlüğünü de üstlendi.

Hadise'nin 2014 Tavsiye yepyeni albümü 4 Ağustos 2014 tarihinde çıkacak. Albümü merakla bekliyoruz...

hadise öğrendim şarkısı, hadise yeni şarkısı öğrendim, hadise öğrendim ters köşe yapmayı sözleri, hadise full albüm, hadise 2014 full albüm şarkıları sözleri,  hadise benim iki kalbim var şarkısı, hadise yaza yaza bozmayı şarkısı, hadise benim iki dünyam var şarkısı, hadise tavsiye albümü sözleri, hadise 2014 istisna şarkısı, hadise istisna şarkı sözleri, hadise istisna şarkısı 2014, hadisenin yeni şarkısı istisna,  2014 hadise istisna sözleri, 2014 hadisenin yeni albümü tavsiye şarkıları, hadise nerdesin aşkım albümü, hadise-istisna şarkısı sözleri, hadisenin yeni albümdeki tüm şarkıları 2014,
Yorumlar


EmoticonEmoticon