2015/03/07

İşte Benim Stilim Kim Elendi 6 Mart 2015

6-mart-iste-benim-stilim-eleme-gecesi
6 MART İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ
işte benim stilim kim elendi 6 MART, bu hafta kim elendi 6 mart , btb kim elendi tv8, ibs kim elendi, iste benim stilim eleme gecesi kim gitti 6 mart 2015

13 MART İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ TIKLA >>>


6 MART İŞTE BENİM STİLİMDE ELENEN YARIŞMACI NAZLI OLDU.
NAZLI SULTAN KAYAASLAN ELENDİ...

6 Mart Jüri Üyeleri Kim Gitsin Dedi?
HANDE YENER, "NAZLI" gitsin dedi
NUR YERLİTAŞ, "ÖZDEN" gitsin dedi
İVANA SERT, "ÖZDEN" gitsin dedi
UĞURKAN EREZ, "NAZLI" gitsin dedi
KEMAL DOĞULU, "NAZLI" gitsin dedi

6 Mart İşte Benim Stilim En Az Puanı Kim Aldı?
6 Mart İşte Benim Stilim eleme gecesinde Kanat konsepti ile sahneye çıkan yarışmacılardan jüriden en az puanı alarak elemeye kalan yarışmacılar NİHAL ve NAZLI SULTAN KAYAASLAN oldu. Fakat hafta içindeki yıldızlara bakılarak en az yıldızı alan NAZLI SULTAN KAYAASLAN oldu. Elemedeki diğer isim diğer yarışmacılar tarafından oylama ile belirledi ve ÖZDEN oldu.

6 Mart İşte Benim Stilim Yarışmacılar Kimin Adını Söyledi?
Zeynep eleme için "ÖZDEN" gitsin dedi,
Nihal eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Çiğdem eleme için "ÖZDEN" gitsin dedi,
Nazlı Hamarat eleme için "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Özden eleme için "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Maria eleme için "ÖZDEN" gitsin dedi,
Emel eleme için "ÖZDEN" gitsin dedi,
İlbilge eleme için "ÇİĞDEM" gitsin dedi,

Tv8 ekranlarının en sevilen yarışma programlarından İşte Benim Stilim(Bu Tarz Benim) bir eleme gecesinde daha bir yarışmacı yarışmaya veda edecek. İşte Benim Stilim yarışmasının eleme geceleri hartık hafta içi Cuma akşamları yayınlanıyor. Geçtiğimiz hafta Melisa Şahin'in elendiği yarışmada bakalım bu hafta büyük ödüle ve hayallerine kim veda edecek. Bu haftaki eleme gecesi 6 Mart 2015 Cuma Saat 21.45 te yayınlanacak...  İşte 6 Mart Cuma günü İşte Benim Stilim yarışmasından elenen yarışmacı ve 6 mart eleme gecesi detayları...

Sunuculuğunu Öykü Seter'in yaptığı, jüri koltuğunda da İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve her hafta eleme gecesinde bir konuk sanatçının oturduğu İşte Benim Stilim son 7 yarışmacıdan bir yarışmacı daha elenecek... Bildiğiniz gibi yarışmacı sayısı 7 ye indiği hafta 2 yarışmacı yarışmaya dahil oldu. 3 mart pazartesi günü yarışmaya İlbilge Uzun ve Çiğdem Çelik sahil oldu. Bakalım yeni yarışmacılar ilk eleme gecesinden nasıl bir performans sergileyecekler...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
6 Mart İşte Benim Stilim Eleme gecesi detayları her zaman ki gibi bu sayfada olacak... Elenen yarışmacı, Elemeye kalan yarışmacılar, Oylama sonuçları, Yarışmacıların söyledikleri isimler ve jürinin kararı hepsi tüm detayları ile 6 mart 2015 cuma akşamı e-blog farkı ile bu sayfada olacak...

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Beni Stilim Zeynep Öztürk
İşte Beni Stilim Maria Surina
İşte Beni Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Beni Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Beni Stilim Nazlı Hamarat
İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan
İşte Beni Stilim Gülnihal Candan
İşte Beni Stilim İlbilge Uzun
İşte Beni Stilim Çiğdem Çelik

ELENEN YARIŞMACILARI 
İşte Beni Stilim Derya Yarar  ELENDİ (17 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Melisa Çeliker ELENDİ (24 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Gülşah Yanaş ELENDİ (31 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Gökçe Markal ELENDİ (07 Şubat 2015)
İşte Beni Stilim Amila Kuruoğlu ELENDİ (14 Şubat 2015)
İşte Benim Stilim Gülay Hançer ELENDİ (21 Şubat 2015)
İşte Benim Stilim Melisa Şahin ELENDİ (27 Şubat 2015)

bu hafta kim elendi iste benim stilim, tv8 iste benim stilim eleme gecesi ne zaman, iste benim stilim kim gitti 6 mart, iste benimde kim gitti 6/3/2015
Yorumlar


EmoticonEmoticon