2014/11/30

Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

BU TARZ BENİM ÖZDEN CERRAHOĞLU KİMDİR
özden cerrahoğlu kimdir, özden cerrahoğlu resimleri, bu tarz benim özden cerrahoğlu foto, ozden cerrahoglu kac yasinda, özden cerrahoğlu kıyafetleri, bu tarz benim yeni yarışmacısı özden cerrahoğlu

Bu Tarz Benim yarışmasının yeni sezon yeni yarışmacıları 30 Kasım 2014 Pazar akşamı Show Tv ekranlarında yayınlandı. Birbirinden güzel 17 yarışmacı büyük ödül için ilk bölümde maske ile geldiler ve jüri önünden geçtiler. Bu yarşmacılardan birisi de Özden Cerrahoğlu'ydu. Jüriden tam not alan Özden Cerrahoğlu güzelliği ile dikkat çekti. Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu kimdir, kaç yaşındadır, boyu kaç gibi soruların cevabı ile fotoğrafları yazımızın devamında...

ÖZDEN CERRAHOĞLU KİMDİR?
Özden Cerrahoğlu Yaşı: 23
Özden Cerrahoğlu Boyu: -
Özden Cerrahoğlu Kilosu: -
Bu Tarz Benim yarışmacısı Özden Cerrahoğlu İskenderunlu. Özden butik pastane açmayı çok istiyor. Daha önce işletmecilik yapan güzel yarışmacı şu anda moda tarasımı eğitimi almaktadır. İlerdeki hedefi kendi tasarımlarını pazarlamak. 

ÖZDEN CERRAHOĞLU FOTOĞRAFLARI
özden cerrahoğlu biyografisi, bu tarz benim özden cerrahoğlu kim, özden cerrahoğlu kıyafetleri, bu tarz benimde özden cerrahoğlunun giydiği kıyafet, özden cerrahoğlu resimleri, fan sayfası
Yorumlar


EmoticonEmoticon