2015/02/25

İşte Benim Stilim Kim Elendi 27 Şubat 2015

iste-benin-stilim-kim-elendi-27-subat
27 ŞUBAT İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ
işte benim stilim kim elendi 27 şubat, bu hafta kim elendi 27 şubat, btb kim elendi tv8, iste benim stilim eleme gecesi kim gitti 27 şubat 2015

Tv8 ekranlarının en sevilen yarışma programlarından İşte Benim Stilim bir eleme gecesinde daha bir yarışmacı yarışmaya veda edecek. İşte Benim Stilim yarışmasının eleme geceleri Cumartesi akşamları değil cuma akşamları yayınlanacak. Bu haftaki eleme gecesi 27 Şubat 2015 Cuma Saat 21.45 te yayınlanacak... İşte 27 şubat İşte Benim Stilim Eleme Gecesi tüm detayları ve elenen yarışmacı...

27 şubat İşte Benim Stilim'de Elenen MELİSA ŞAHİN oldu...

ELEMEYE MELİSA ŞAHİN VE ZEYNEP ÖZTÜRK KALDI...

27 Şubat 2015 Cuma akşamı İte Benim Stilim eleme gecesinde jüri üyelerinden en az puanı alan yarışmacı MELİSA ŞAHİN oldu.
Yarışmacılar eleme için ZEYNEP ÖZTÜRK'ün adını verdi...(Özden de 3 oy aldı fakat Özden hafta içinde 4 yıldız almış, Zeynep ise 2 yıldız aldığı için elemeye Zeynep kaldı...)

Kemal Doğulu, "MELİSA" gitsin dedi,
İvana Sert, "MELİSA" gitsin dedi,
Nur Yerlitaş, "MELİSA" gitsin dedi,
Uğurkan Erez, "MELİSA" gitsin dedi,
Eser Yenenler, "MELİSA" gitsin dedi,

Özden Cerrahoğlu, "ZEYNEP" gitsin dedi.
Maria Surina, "ÖZDEN" gitsin dedi.
Zeynep Öztürk, "ÖZDEN" gitsin dedi.
Nihal, "ZEYNEP" gitsin dedi.
Nazlı Sultan Kayaaslan, "EMEL" gitsin dedi.
Nazlı Hamarat, "ZEYNEP" gitsin dedi.
Emel, "ÖZDEN" gitsin dedi.

İşte Benim Stilim eleme gecesinde bu hafta konuk jüri Eser Yenenler olacak. Eser Yenenler fragmanda gördüğümüz kadarı ile sahneyi terk ederek izleyenleri kahkahaya boğacak.

İşte Benim Stilim yarışması eleme gecesi 27 Şubat 2015 Cuma akşamı tüm detayları ile her zaman ki gibi sitemizde olacak.

27 şubat eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alan yarışmacı kim olacak?
Yarışmacılar eleme için kimin ismini verecek? 
Bu hafta jüri üyelerinden Kemal Doğulu ile tartışan Melisa Şahin mi yoksa diğer yarışmacılarla arası iyi olmayan Maria Surina mı?
Elemeye kalan yarışmacılardan jüri üyeleri kime gitsin diyecek?
www.e-blogu.blogspot.com
Hepsi tüm detayları ile 27 Şubat gecesi bu sayfada olacak... Takipte kalın...

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Beni Stilim Zeynep Öztürk
İşte Beni Stilim Maria Surina
İşte Beni Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Beni Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Beni Stilim Nazlı Hamarat
İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan
İşte Beni Stilim Melisa Şahin
İşte Beni Stilim Gülnihal Candan

ELENEN YARIŞMACILARI 
İşte Beni Stilim Derya Yarar  ELENDİ (17 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Melisa Çeliker ELENDİ (24 Ocak 2015)Q
İşte Beni Stilim Gülşah Yanaş ELENDİ (31 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Gökçe Markal ELENDİ (07 Şubat 2015)
İşte Beni Stilim Amila Kuruoğlu ELENDİ (14 Şubat 2015)
İşte Benim Stilim Gülay Hançer ELENDİ (21 Şubat 2015)

bu hafta kim elendi iste benim stilim, tv8 iste benim stilim eleme gecesi ne zaman, iste benim stilim kim gitti 27 subat
Yorumlar


EmoticonEmoticon