2015/02/21

İşte Benim Stilim Kim Elendi 21 Şubat 2015, Eleme Gecesi İşte Benim Stilim

istebenimstilim-eleme
21 ŞUBAT İŞTE BENİM STİLİM ELEME GECESİ KİM ELENDİ
işte benim stilim kim elendi 21 şubat, eleme gecesi 21 şubat, bu tarz benim tv8 eleme gecesi, işte benim stilim kim gitti 

GÜLAY HANÇER elendi...
21 Şubat elenen isim GÜLAY oldu...
21 Şubat eleme gecesinde elemeye kalan yarışmacılar GÜLAY ve ÖZDEN oldu.


Nur Yerlitaş, eleme için GÜLAY gitsin dedi
İvana Sert eleme için GÜLAY gitsin dedi
Uğurkan Erez eleme için ÖZDEN gitsin dedi
Kemal Doğulu eleme için GÜLAY gitsin dedi
Hadise eleme için GÜLAY gitsin dedi

21 Şubat eleme gecesinde jüriden en az puanı alan yarışmacı GÜLAY HANÇER oldu ve elemeye kalan ilk yarışmacı oldu.
Yarışmacılar eleme için ÖZDEN CERRAHOĞLU ismini söylediler.

Nihal, eleme için ZEYNEP gitsin dedi,
Özden eleme için MARİA gitsin dedi
Maria eleme için ÖZDEN gitsin dedi,
Nazlı Sultan eleme için MARİA gitsin dedi,
Nazlı Hamarat eleme için ZEYNEP gitsin dedi
Emel eleme için ÖZDEN gitsin dedi
Melisa eleme için ÖZDEN gitsin dedi
Zeynep eleme için ÖZDEN gitsin dedi

İşte Benim Stilim yarışmasında eleme gecesi 21 Şubat 2015 Cumartesi gecesi yayınlanacak. Eleme gecesinde bakalım bu hafta yarışmadan hangi yarışmacı elenecek? Yarışmacılarla ve jüri üyeleri ile arası bozuk olan Maria mı? Yoksa sürekli olarak elenmek isteyen Gülay Hançer mi? İşte detaylar...

Tv8 ekranlarında yayınlanan ve jüri üyeliğini İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'in üstlendiği sunuculuğunu da Öykü Serter'in yaptığı İşte Benim Stilim(Bu Tarz Benim) eleme gecesinde konuk jüri Hadise olacak. 21 Şubat gecesi işte benim stilimde Hadise rüzgarı esecek. Şarkıları ile seyircileri eğlendirecek olan Hadise bakalım eleme sırasında kim için gitsin diyecek...

21 Şubat eleme gecesinde İvana Sert her hafta olduğu gibi yine dansları ile seyirciyi eğlendirecek. Eleme gecesinde tango dansı ile büyüleyecek...

Yarışmacılar eleme gecesinde maskeli balo konsepti ile sahneye çıkacaklar. Jüri karşısına birbirinden ilginç ve şık maskeli balo kıyafetleri ile çıkacak olan yarışmacılar jüriden en yüksek puanı almaya çalışacaklar. En düşük puanı alacak olan yarışmacı elemeye kalacak... Eleme için yarışmacılar bir isim daha söyleyecek.
Bu hafta koruma altında olan isimler Nazlı Sultan Yayla ve Melisa Şahin. Yani bu iki ismi yarışmacılar eleme için söyleyemeyecekler...

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Beni Stilim Zeynep Öztürk
İşte Beni Stilim Maria Surina
İşte Beni Stilim Gülay Hançer
İşte Beni Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Beni Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Beni Stilim Nazlı Hamarat
İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan
İşte Beni Stilim Melisa Şahin
İşte Beni Stilim Gülnihal Candan

ELENEN YARIŞMACILARI 
İşte Beni Stilim Derya Yarar  ELENDİ (17 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Melisa Çeliker ELENDİ (24 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Gülşah Yanaş ELENDİ (31 Ocak 2015)
İşte Beni Stilim Gökçe Markal ELENDİ (07 Şubat 2015)
İşte Beni Stilim Amila Kuruoğlu ELENDİ (14 Şubat 2015)
Yorumlar


EmoticonEmoticon