2015/01/18

Bu Tarz Benim Derya Yarar Elendi 17 Ocak 2015

17 OCAK BU TARZ BENİM KİM ELENDİ?
bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim eleme gecesi 17 ocak, bu tarz benim elenen 17 ocak 2015, tv8 bu tarz benim eleme, bu tarz benim derya elendi, derya yarar elendi, derya yara eleme gecesi

Tv8 ekranlarında başlayan Bu Tarz Benim yarışmasının ilk eleme heyacanı 17 ocak cumartesi gecesi yaşandı. 14 yarışmacı ile Tv8'e transfer olan Bu Tarz Benim yarışmasında ilk elenen yarışmacı belli oldu. 17 ocak cumartesi eleme gecesinde elenen isim DERYA YARAR oldu... 17 ocak Derya elendi....
BU TARZ BENİM DERYA YARAR ELENDİ
butarzbenim-eleme-derya-yarar

Derya Yarar mı Maria Surina mı elendi?
butarzbenim-eleme-derya-yarar butarzbenim-eleme-maria-surina

Hülya Avşar'ın konuk jüri olduğu Bu Tarz Benim eleme gecesinde yarışmacılar ikonları canlandırdı. Birbirinden ilginç tiplemeler ve kıyafetlerle jüriden geçer not almaya çalışan yarışmacılardan bir kişi büyük ödüle veda etti. Yarışmanın finalinde iki yarışmacı elemeye kaldı. Bunlardan birincisi jüri üyelerinden en az puanı alan Derya Yarar oldu. Diğer yarışmacıyı ise yarışmacılar belirledi. Yarışmacılar Maria Surina'nın ismini söylediler.
Gülay Hançer eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Nazlı Sultan Yayla eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Özden Cerrahoğlu eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Melisa Çeliker eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi

Gökçe Markal eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Zeynep Öztürk eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Emel Özkızıltaş eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Nazlı Hamarat eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Gülşah Yanaş eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Gülnihal Candan eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Maria Surina eleme için Özden Cerrahoğlu'nun ismini söyledi
Melisa Şahin eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi
Almila Kuruoğlu eleme için Maria Surina'nın ismini söyledi


NUR YERLİTAŞ eleme için MARİA SURİNA dedi.
İVANA SERT eleme için DERYA YARAR dedi
UĞURKAN EREZ eleme için DERYA YARAR dedi
KEMAL DOĞULU eleme için MARİA SURİNA dedi
HÜLYA AVŞAR eleme için DERYA YARAR dedi

17 Ocak Koruma Altındaki Yarışmacılar
Nazlı Yayla
Gökçe Markal
Almila Kuruoğlu

TV8 BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI
Bu Tarz Benim Zeynep Öztürk Kimdir TIKLA >
Bu Tarz Benim Gülşah Yanaş Kimdir TIKLA >
Bu Tarz Benim Maria Surina Kimdir TIKLA >
Bu Tarz Benim Gülay Hançer Kimdir TIKLA >
Bu Tarz Benim Özden Cerrahoğlu KİMDİR >
Bu Tarz Benim Emel Özkızıltaş Kimdir TIKLA >
Bu Tarz Benim Nazlı Hamarat
Bu Tarz Benim Melisa Çeliker
Bu Tarz Benim Amila Kuruoğlu
Bu Tarz Benim Nazlı Sultan Yayla
Bu Tarz Benim Derya Yarar
Bu Tarz Benim Melisa Şahin
Bu Tarz Benim Gülnihal Candan
Bu Tarz Benim Gökçe Markal

ELENEN YARIŞMACILARI
Bu Tarz Benim Arife Deniz   [ ELENDİ 17 Aralık 2014 ]
Bu Tarz Benim İlbige Uzun   [ ELENDİ 07 Aralık 2014 ]
Bu Tarz Benim Aygül Bayşu [ ELENDİ 30 Kasım 2014 ]
Yorumlar


EmoticonEmoticon