2014/12/08

Bu Tarz Benim 7 Aralık Eleme Gecesi, Kim Elendi, Yeni Sezon Eleme Gecesi 7.12.2014

BU TARZ BENİM ELEME GECESİ 7 ARALIK 2014
7 aralık btb, bu tarz benim 2.sezon yarışmacıları, bu tarz benim 7 aralık eleme gecesi, 7 aralık bu tarz benim kim elendi, 7 aralık bu tarz benim neler oldu, bu tarz benim yeni sezon eleme gecesi 7.12.2014, ilbige uzun elendi, 7 aralık ilbige elendi

14 ARALIK ELEME GECESİ İÇİN TIKLA >>>
(Bu Tarz Benim 2.Sezon 3.Eleme 14 Aralık 2014 Cumartesi)

Bu Tarz Benim yarışmasının yeni sezon yarışmacıları geçen hafta tanıtılmış ve bir kişi aynı gece elenmişti. 2.sezonun 2.elemesi bu akşam Show Tv ekranlarında olacak. 16 yarışmacıdan bir kişi daha yarışmaya veda edecek. Yarışmaya 13 yarışmacı kalıncaya kadar eleme devam edecek. Bu haftaki eleme gecesinde konsept kostüm partisi... İşte 7 Aralık Bu Tarz Benim'de yaşananlar, kostümler ve elenen yarışmacı...Hangi yarışmacı nasıl geldi, kim en çok beğenildi, kim beğenilmedi ve yarışmaya veda etti...

7 ARALIK İLBİGE ELENDİ...

7 ARALIK ELEME GECESİ puanlama sonrasında 3 yarışmacı elemeye kaldı.
İlbilge Uzun, Gülya Hançer ve Zeynep Öztük... Jüri üyeleri tekrar oylama yaptılar ve,

NUR YERLİTAŞ, "ZEYNEP ÖZTÜRK" gitsin dedi.
UĞURKAN EREZ, "İLBİGE" gitsin dedi.
KEMAL DOĞULU, "ZEYNEP ÖZTÜRK" gitsin dedi.
İVANA SERT, "İLBİGE" gitsin dedi.
METİN AROLAT, "İLBİGE" gitsin dedi.
 
7 Aralık Bu Tarz Benim 2.sezon 2.eleme gecesinde yeni yarışmacılar kostümlerle geldiler. Yarışmada konuk iki jüri Metin Araloat ve Emine Ün olacak... İşte yarışmacıların kıyafetleri...

arife deniz ölü gelin kostümü
7 Aralık Arife Deniz Ölü Gelin Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Metin Arolat: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan, TOPLAM: 23 Puan 

maira surina sindirella kostümü
7 Aralık Maria Surina Sindirella Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Metin Arolat: 4 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan, TOPLAM: 21 Puan 

melisa şahin maria antoinette kıyafeti
7 Aralık Melisa Şahin Marie Antoinette Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Metin Arolat: 4 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 22 Puan

almila kuruoğlu testere kıyafeti
7 Aralık Almila Kuruoğlu Sow(Testere) Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Metin Arolat: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 25 Puan

Gökçe Markal oyuncak bebek kıyafeti
7 Aralık Gökçe Markal Oyuncak Bebek Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Metin Arolat: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 23 Puan

nazlı sultan yayla black swan kostümü
7 Aralık Nazlı Sultan Yayla Black Swan( Siyah Kuğu) Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Metin Arolat: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 21 Puan

emel özkızıltaş hintli kıyafeti
7 Aralık Emel Özkızıltaş Hintli Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Metin Arolat: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 25 Puan

derya yanar roman kıyafeti
7 Aralık Derya Yarar Roman(Zingara) Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Metin Arolat: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 24 Puan

gülnihal candan minie mouse kostümü
7 Aralık Gülnihal Candan Minnie Mouse Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Metin Arolat: 4 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 24 Puan

7 Aralık Gülşah Yanaş Roman Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Metin Arolat: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 20 Puan

7 Aralık İlbige Uzun Melek Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Metin Arolat: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 20 Puan

nazlı hamarat savaşçı kadın kostümü
7 Aralık Nazlı Hamarat Savaşçı Kadın Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Metin Arolat: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 25 Puan

gülay hançer vampir kıyafeti
7 Aralık Gülay Hançer Vampir Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 3 Puan, Metin Arolat: 5 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 20 Puan

7 Aralık Melisa Çeliker Yarı Kadın Yarı Erkek Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 5 Puan, Metin Arolat: 5 Puan, İvana Sert: 5 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 5 Puan TOPLAM: 25 Puan

7 Aralık Özden Cerrahoğlu Barbie Bebek Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 4 Puan, Metin Arolat: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 5 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 21 Puan

7 AralıkZeynep Öztürk Zeyna Kostümü ile sahneye çıktı.

Nur Yerlitaş: 3 Puan, Metin Arolat: 4 Puan, İvana Sert: 4 Puan, Kemal Doğulu: 4 Puan, Uğurkan Erez: 4 Puan TOPLAM: 19 Puan

http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim 2.Sezon Yarışmacıları:
Zeynep Öztürk Kimdir TIKLA >>>
Gülşah Yanaş Kimdir TIKLA >>>
Maria Surina Kimdir TIKLA >>>
İlbige Uzun Kimdir TIKLA >>>
Gülay Hançer Kimdir TIKLA >>>
Arife Deniz Kimdir TIKLA >>>
Özden Cerrahoğlu KİMDİR >>> 
Emel Özkızıltaş Kimdir TIKLA >>>
Nazlı Hamarat:
Melisa Çeliker:
Amila Kuruoğlu:
Nazlı Sultan Yayla: 
Derya Yarar: 
Melisa Şahin:
Gülnihal Candan:
Gökçe Markal:

http://e-blogu.blogspot.com.tr
BU TARZ BENİM 2.SEZON ELENEN YARIŞMACILAR:
1.Hafta Elenen Yarışmacı Aygül Bayşu [30 Kasım 2014]
2.Hafta Elenen Yarışmacı İlbige Uzun [07 Aralık 2014]

bu tarz benim yeni sezon eleme, bu tarz benim 2.sezon  eleme, bu tarz benim2.sezon yarşmacıları, bu tarz benim 2.sezon eleme gecesi 7 aralık pazar, bu tarz benim pazar günü kim elendi

1 yorum

  1. ilbigeye haksızlık yapıldı oradaki en tarz kişi oydu güya tarz yarışması en tarz kızı elediler ilbigeyi geri istiyoruz geri gelsinn onun ilerleyen zamanlardaki performansını çokk merak ediyoruzz...oradaki en sıradşı yarışmacı oyduuu büyük haksızlıkkk

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon