2015/03/20

İşte Benim Stilim Kim Elendi 20 Mart 2015

iste-benim-stilim-20-mart
İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM ELENDİ 20 MART 2015
20 mart iste benim stilim eleme gecesi, bu hafta iste benim stilim kim elendi, bu tarz benim tv8 kim elendi, 20 mart kim gitti iste benim stilim, tv8 iste benim stilim eleme gecesi kim konuk

İşte Benim Stilim yarışmasının yeni eleme gecesi 20 mart 2015 cuma akşamı yayınlanacak. İşte Benim Stilim yarışmasının 20 mart cuma akşamı yayınlanacak eleme gecesinde bir yarışmacı daha yarışmaya veda edecek. İşte 20 mart eleme gecesinde yaşananlar, eleme gecesinde konuk sanatçı, 20 mart eleme gecesinde yarışmacıların aldıkların puanlar, elemeye kalanlar ve elenen yarışmacı...Kısaca 20 mart işte benim stilim eleme gecesinin tüm detayları yazımızın devamında...

ÖZDEN CERRAHOĞLU 20 MART 2015 CUMA GÜNÜ ELENDİ...

ELEMEYE KALAN İSİMLER ÖZDEN VE ÇİĞDEM OLDU...
ÖZDEN mi ÇİĞDEM mi Elenecek?

 

20 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Jüri Kim Gitsin Dedi:
İvana Sert, "ÖZDEN" gitsin dedi,
Kemal Doğulu, "ÇİĞDEM" gitsin dedi
Uğurkan Erez, "ÖZDEN" gitsin dedi,
Nur Yerlitaş, "ÖZDEN" gitsin dedi,
Ozan Doğulu, "ÇİĞDEM" gitsin dedi

20 Mart İşte Benim Stilim eleme gecesinde en az puanı alan yarışmacılar Çiğdem ve Özden Cerrahoğlu oldu. Özden 3 yıldız, Çiğdem 4 yıldız aldığı için elemeye Özden Cerrahoğlu kaldı...

20 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Yarışmacılar Kim Gitsin Dedi:
Zeynep Öztürk, "NİHAL" gitsin dedi,
Emel Özkızıltaş, "İLBİLGE" gitsin dedi,
Nazlı Hamarat, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Gülnihal Candan, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
İlbilge Uzun, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,
Çiğdem Çelik, "NİHAL" gitsin dedi,
Gülay Hançer, "ÇİĞDEM" gitsin dedi,

20 Mart 2015 Cuma akşamı yayınlanacak olan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmacılar "ikon sanatçı" kostümleri ile sahneye çıkacak ve jüriden tam puan almaya çalışacaklar. Bu haftaki eleme gecesinde konuk jüri koltuğunda Ozan Doğulu yer alacak. Nur Yelirtaş, Kemal Doğulu, İvana Sert ve Uğurkan Erez oyları ile elenen yarışmacıyı belirleyecekler...

Sosyal medyada yer alan haberlerde, bu haftaki eleme gecesinde Özden Cerrahoğlu'nun eleneceği yönünde haberler yer aldı.  Bakalım Özden Cerrahoğlu'mu elenecek...

Özden Cerrahoğlu 20 mart eleme gecesinde Gülşen'in bir klibinde giydiği kıyafetle sahneye çıkacak. Özden Cerrahoğlu bakalım jüriden kaç puan alacak... Hepsi detayları ile bu akşam Tv8 ekranlarında olacak...

20 mart kim elendi site benim stilim, iste benim stilim elenen kim 20 03 2015, bu hafta kim elendi iste benim stilim, 20.03.2015 iste benim stilim eleme gecesi kim elendi
Yorumlar


EmoticonEmoticon