2015/03/11

İşte Benim Stilim Kim Elendi 13 Mart 2015

iste-benim-stilim-13-mart
İŞTE BENİM STİLİM'DE KİM ELENDİ 13 MART 2015
13 mart iste benim stilim eleme gecesi, bu hafta iste benim stilim kim elendi, bu tarz benim tv8 kim elendi, 13 mart kim gitti iste benim stilim, tv8 iste benim stilim eleme gecesi kim konuk

İşte Benim Stilim yarışmasının yeni eleme gecesi 13 mart 2015 cuma akşamı yayınlanacak. İşte Benim Stilim yarışmasının 13 mart cuma akşamı yayınlanacak eleme gecesinde bir yarışmacı daha yarışmaya veda edecek. İşte 13 mart eleme gecesinde yaşananlar, eleme gecesinde konuk sanatçı, 13 mart eleme gecesinde yarışmacıların aldıkların puanlar, elemeye kalanlar ve elenen yarışmacı...Kısaca 13 mart işte benim stilim eleme gecesinin tüm detayları yazımızın devamında...

Gülay Hançer ve Nihal Candan tac taktı ve elemede koruma altındaydılar.

13 mart akşamı jüriden en az puanı alan yarışmacılar. Maria Surina ve Özden Cerrahoğlu oldu. Özden hafta içinden 4 yıldız , Maria Surina 2 yıldız aldığı için elemeye ilk kalan isim  Maria Surina oldu.

Gülay Hançer, "ÇİĞDEM" gitsin dedi.
Özden Cerrahoğlu, "ÇİĞDEM" gitsin dedi.
İlbilge Uzun, "ÖZDEN" gitsin dedi.
Emel Özkızıltaş, "ÖZDEN" gitsin dedi.
Zeynep, "NAZLI" gitsin dedi.
Nihal, "ÇİĞDEM" gitsin dedi.
Çiğdem, "ÖZDEN" gitsin dedi.
Nazlı, "ÇİĞDEM" gitsin dedi.

MARİA ve ÇİĞDEM elemeye kaldı.
Eleme finalinde jüri üyeleri Maria ve Çiğdem'i oyladılar.

Burcu Esmersoy, "Maria" gitsin dedi.
Nur Yerlitaş, "Çiğdem" gitsin dedi.
Kemal Doğulu, "Maria" gitsin dedi.
Uğurkan Erez, "Çiğdem" gitsin dedi.
İvana Sert, "Maria" gitsin dedi.

Elenen yarışması MARİA SURİNA oldu.
İşte Benim Stilim 9. hafta elenen yarışmacı Maria Surina oldu...

13 Mart Maria Surina'mı Elenecek?
13 Mart 2015 Cuma akşamı yayınlanacak olan İşte Benim Stilim yarışmasında elenen yarışmacı MARİA SURİNA olacak. Maria Surina elemeye ÇİĞDEM ile çıkacak ve jüri Maria Surina'yı eleyecek... 

13 mart 2015 cuma gecesi yayınlanacak olan İşte Benim Stilim eleme gecesinde konuk jüri Burcu Esmersoy olacak. Burcu Esmersoy konuk jüri olarak hem puanlamada hem de final elemede oy kullanacak. Ayrıca 13 mart cuma gecesi İsmail YK da yeni albümünden şarkılar seslendirecek.

13 mart İşte Benim Stilim  eleme gecesi konsepti "Dans." Yarışmacılar bu hafta İşte Benim Stilim eleme gecesinde dans konsepti ile performanslarını sergileyecek ve jüriden yüksek puan almaya çalışacak. Bakalım jüriden en az puanı alarak elemeye kalan ilk yarışmacı kim olacak...

Bildiğiniz gibi işte benim stilim eleme gecesinde jüriden en az puanı alan yarışmacı elemeye kalıyor. Ayrıca diğer yarışmacılarda bir yarışmacının ismini söylüyor. En fazla ismi söylenen elemeye kalıyor. Eleme gecesinde finalde iki yarışmacı jüri karşısına geçiyor ve elenen belli oluyor...

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk
İşte Benim Stilim Emel Özkızıltaş
İşte Benim Stilim Maria Surina
İşte Benim Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Benim Stilim Nazlı Hamarat
İşte Benim Stilim Gülnihal Candan
İşte Benim Stilim İlbilge Uzun
İşte Benim Stilim Çiğdem Çelik
İşte Benim Stilim Gülay Hançer

İŞTE BENİM STİLİM ELENEN YARIŞMACILAR
İşte Benim Stilim Derya Yarar - 17 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Melisa Çeliker 24 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gülşah Yanaş 31 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gökçe Markal 07 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Amila Kuruoğlu 14 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gülay Hançer 21 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Melisa Şahin 27 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan 6 Mart 2015 tarihinde elendi

kim elendi iste benim sitilim, tv8 iste benim sitilim kim gitti 13 mart, ibs tv8 eleme gecesi, iste benim stilim ismail yk 13 mart, iste benim sitilim eleme gecesi puanlar
Yorumlar


EmoticonEmoticon