2015/03/09

İşte Benim Stilim 9 Mart Geri Dönen Yarışmacılar Kim?

iste-benim-stilim-10-mart
9 MART İŞTE BENİM STİLİM HANGİ YARIŞMACI GERİ GELDİ?
işte benim stilim geri dönen yarışmacı kim, işte benim sitilim nazlı sultan kayaaslan geri mi dönecek, işte benim stilim almila geri mi dönecek, iste benim stilim hangi yarışmacı geri geldi, iste benim stilim 9 mart yeni katılan yarışmacı kim

GÜLAY HANÇER İşte Benim Stilim yarışmasına geri dönen yarışmacı oldu...
9 Mart 2015 Pazartesi günü yayınlanan İşte Benim Stilim yarışmasında merakla beklenen yarışmacı Gülay Hançer oldu...

İşte benim stilim yarışmasının yeni bölümünde elenen iki yarışmacı yarışmaya geri dönecek. 9 mart 2015 pazartesi günü 9.haftasında daha önce elenen 8 yarışmacıdan 2si yarışmaya geri dönecek. Bakalım işte benim stilim geri dönen yarışmacılar kimler olacak...

İşte Benim Stilim yarışmasında son eleme 6 Mart 2015 Cuma akşamı gerçekleşti. Finale az bir zaman kala birinciliğe en yakın isim olan Nazlı Sultan Kayaaslan elendi. Öykü Serter eleme gecesinde yaptığı açıklama ile izleyenleri heyecanlandırdı. Çünkü elenen 2 yarışmacı geri dönecek. Pazartesi günü yayınlanacak bölümde daha önce elenen yarışmacılardan ikisi yarışmaya yeniden gelecek. Bu isimler kimler?
http://e-blogu.blogspot.com.tr
İşte elenen yarışmacılar...
İşte Beni Stilim Derya Yarar - 17 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Melisa Çeliker 24 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Gülşah Yanaş 31 Ocak 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Gökçe Markal 07 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Beni Stilim Amila Kuruoğlu 14 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Gülay Hançer 21 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Melisa Şahin 27 Şubat 2015 tarihinde elendi
İşte Benim Stilim Nazlı Sultan Kayaaslan 6 Mart 2015 tarihinde elendi

Bu isimlerden geri gelebilecek olan isimler, NAZLI SULTAN KAYAASLAN, ALMİLA KURUOĞLU ve GÜLAY HANÇER... Tahminimiz bu yönde. Yani bu üç isimden ikisinin gelme ihtimali çok yüksek.9 Mart Pazartesi günü geri dönen yarışmacıyı hep birlikte göreceğiz...

2 yorum

  1. Adsız3/07/2015

    Nazlı sultan gelmeli en iyi oydu. Yoksa yarışma stil değil ucubeler yarışı olur

    YanıtlaSil
  2. Adsız3/08/2015

    bence melisa şahin gelir çok zengin

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon