2015/02/15

Bu Tarz Benim(İşte Benim Stilim) Kim Elendi 14 Şubat 2015

iste-benim-stilim-eleme-14-subat
İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 14 ŞUBAT 2015
14 subat eleme gecesi iste benim stilim, 14 subat tv8 bu tarz benim eleme, bu tarz benim kim elendi 14 şubat

21 Şubat 2015 İşte Benim Stilim Kim Elendi TIKLA>>>

14 Şubat İşte Benim Stilimde elenen yarışmacı ALMİLA oldu.

ALMİLA elendi...

Elemeye kalan isimler ALMİA ve MARİA oldu...
Almila mı Maria mı oldu? Jürinin kararı...

Kemal Doğulu, "MARİA" gitsin dedi,
Uğurkan Erez, "MARİA" gitsin dedi,
İvana Sert, "ALMİLA" gitsin dedi,
Nur Yerlitaş, "ALMİLA" gitsin dedi,
Ersin Korkut, "ALMİLA" gitsin dedi,

14 Şubat 2015 Cumartesi akşamı eleme gecesinde jüri üyelerinde en az puanı alan yarışmacılar, ZEYNEP, ALMİLA ve MARIA oldu. Bu yarışmacılardan ZEYNEP taclı olduğu için elemeden kurtulmuş oldu. Elemeye kalan ilk yarışmacı ALMİLA oldu... İkinci isim ise yarışmacıların belirlediği MARİA oldu.

Yarışmacılar eleme için ahngi ismi söylediler...
Emel eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Zeynep eleme için "NAZLI HAMARAT" gitsin dedi,
Gülay eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Nazlı Sultan Yayla eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Melisa eleme için "NİHAL" gitsin dedi,
Özden eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Nihal eleme için "MARİA" gitsin dedi,
Maria eleme için "EMEL" gitsin dedi,
Nazlı eleme için "MARİA" gitsin dedi,

Tv8 ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim hafta başında ismini değiştirerek İşte Benim Stilim adını aldı. İşte Benim stilim yarışmasında format aynen devam edecek. Bu hafta yine cumartesi gecesi bir yarışmacı elenecek ve büyük ödüle veda edecek. Bakalım İşte Benim Stilim yarışmasında bakalım bu hafta kim elenecek... İşte detaylar....

14 Şubat İşte Benim Stilim(Bu Tarz Benim) yarışmasının eleme gecesinde konuk jüri BKM oyuncusu Ersin Korkut. Çok eğlenceli olacağı belli. Ayrıca eleme gecesinde jüri üyesi İvana Sert “Hip Hop” dansıyla ilzeyenleri coşturacak. 14 Şubat eleme gecesinde Ayshe,Cem Belevi,Simge ve Yankı Alperbeğenilen şarkılarını seslendirecek.
http://e-blogu.blogspot.com.tr/search/label/bu%20tarz%20benim
14 Şubat İşte Benim Stilim eleme gecesinde konsept "Kostüm Partisi". Kostüm partisi konseptinde yarışmacılar kostümlerle gelecekler. Bakalım kimler nasıl giyinecek ve jüriden en düşük puanı kim alacak...

İşte Benim Stilim yarışması eleme gecei 14 Şubat 2015 Cumartesi gecesi saat 22.00 da Tv8 ekranlarında olacak...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
bu tarz benim eleme gecesi 14 subat, iste benim stilim eleme gecesi 14 subat 2015, tv8 iste benim stilim eleme gecesi 14 subat 2015
Yorumlar


EmoticonEmoticon