2015/01/19

Show Tv Bu Tarz Benim Yarışmacıları Kimler 2015, Bu Tarz Benim 2.Sezon Yarışmacıları Show Tv

butarzbenim-yarismacilari
BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI SHOW TV
bu tarz benim yarismacilari, bu tarz benim 2.sezon yarışmacıları kimler, show tv bu tarz benim, butarzbenim yeni yarismacilari

Bu Tarz Benim 2.sezon Show Tv ekranlarında 19 Ocak 2015 Pazartesi günü başladı. Show Tvde Cemil İpekçi, Umut Eker, Chloe Loughnan Ortaç ve Sibel Arna'nın jüri üyeliğinde, Ebru Akel'in sunumuyla 13 güzel hyarışamcı 100 Bin TL'lik büyük ödül için yarışacaklar. İlk bölümü ile ekrana gelen Bu Tarz Benim'de yeni yarışmacılar izleyici ile buluştu. İşte show tv bu tarz benim yarışmacıları...

BU TARZ BENİM YARIŞMACILARI(SHOW TV)
Bu Tarz Benim Nil Anka
Bu Tarz Benim Özde Özkan
Bu Tarz Benim Öykü Ekinci
Bu Tarz Benim İrem Özcan(Sonja)
Bu Tarz Benim Müge Ökmen
Bu Tarz Benim Lidya Brylova
Bu Tarz Benim Ecem Akkaya
Bu Tarz Benim Buse Akbaşak
Bu Tarz Benim Serpil Gök
Bu Tarz Benim Aygün Aydın
Bu Tarz Benim Serpil Cansız
Bu Tarz Benim Nazlı Tepetaş
Bu Tarz Benim Çağla Yıldırım
Bu Tarz Benim Duygu Harman
Bu Tarz Benim İdil Naz Kaluç

Yorumlar


EmoticonEmoticon