2015/01/19

Bu Tarz Benim Jürisi Chloe Loughnan Ortaç Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

butarzbenim-chloe-loughnan-ortac
BU TARZ BENİM CHLOE LOUGHRAN ORTAÇ KİMDİR?
Chloe Loughnan Ortaç kimdir, Chloe Loughnan Ortaç kaç yaşında, Chloe Loughnan Ortaç nereli, Chloe Loughnan Ortaç boyu kaç, Chloe Loughnan Ortaç saç rengi, Chloe Loughnan Ortaç kaç kilo, Chloe Loughnan Ortaç mesleği

Bu Tarz Benim 2.sezonu Show Tv ekeranlarında 19 ocak 2015 pazartesi günü başladı. İlk bölümünde 13 güzel yarışmacı ekrana geldi. Show Tv Bu Tarz Benim 2.sezonda yeni yarışmacılar ve yeni jüri üyesi ile başladı. Jüri üyeleri Cemiş İpekçi, Sibel Arna, Umut Eker ve Chloe Loughnan Ortaç. Herkes jüri üyelerini merak ediyor özellikle de Chloe Loughnan Ortaç'ı merak ediyorlar. Kimdir Chloe Loughnan Ortaç, kaç yaşındadır. E-Blogu olarak Chloe Loughnan Ortaç'ın biyografisini ve fotoğraflarını derledik... İşte Chloe Loughnan Ortaç hakkında merak edilenler...

CHLOE LOUGHRAN ORTAÇ KİMDİR?
Chloe Loughnan Ortaç Yaşı: 22
Chloe Loughnan Ortaç Boyu: 175cm
Chloe Loughnan Ortaç Kilosu: 52 kg
Chloe Loughnan Ortaç Göz Rengi: Ela
Chloe Loughnan Ortaç Saç Rengi: Sarışın
Serdar Ortaç'ın eşi Chloe Loughnan Ortaç artık Bu Tarz Benim jüri koltuğunda.
Chloe Loughnan 1992 Litvanya doğumludur. Manken ve oyuncu. Eğitimini İrlanda Üniversitesi'nde Gazetecilik üzerine almıştır. Daha sonra Paris'e gitmiş ve mankenlik yapmaya başlamıştır. Paris'te mankenlik yapmış, Serdar Ortaç'ın kliplerinde oynamıştır. Chloe Loughnan 2014 yılında şarkıcı Serdar Ortaç ile evlenmiş ve Chloe Loughnan Ortaç olarak soyadı değişmiştir. ATV ekranlarında yayınlanan Beyaz Karanfil dizisinde rol almıştır.
Chloe Loughnan Ortaç Yer Aldığı Projeler:
2014 Beyaz Karanfil dizisi
2015 Bu Tarz Benim yarışması Jüri
CHLOE LOUGHRAN ORTAÇ FOTOĞRAFLARI:

1 yorum


EmoticonEmoticon