2014/12/14

Bu Tarz Benim Kim Elendi 13 Aralık 2014, Bu Tarz Benimde Bu Hafta Kim Elendi 13.12.2014

bu tarz benim 13 aralık eleme
BU TARZ BENİM ELEME GECESİ KİM ELENDİ 13.12.2014
btb kim elendi, 13 aralık btb kim elenecek, bu hafta btb kim elendi, bu tarz benim eleme gecesi 13 Aralık 2014 elenen kim, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim bu hafta elenen kim, bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benimde bu hafta kim elendi 13 aralik, bu tarz benim kim gitti, bu tarz benim eleme gecesinde neler oldu 13 Aralık, bu tarz benim 13.hafta kim elendi, bu tarz benim eleme gecesi 13 Aralık, ezgi baylar elendi, 13 Aralık ezgi baylar mı elendi

14 aralık 2014 CUMARTESİ KİM ELENDİ TIKLA >>>

BU HAFTA ELENEN İSİM ÖZLEM ÖZDEN OLDU...
 
ÖZLEM mi elenecek EZGİ mi elenecek?

13 Aralık gecesi elemeye çıkan ilk yarışmacı kıyafetleri jüri üyelerinden en az puanı alan ÖZLEM ÖZDEN oldu. İkinci yarışmacı ise yarışmacıların belirlediği isim EZGİ BAYLAR oldu. Özlem Özden mi yoksa Ezgi Baylar mı elenecek...

Jüri üyeleri ÖZLEM ÖZDEN ve EZGİ BAYLAR arasından oylama ile seçim yaptılar. Jüri üyelerinin seçimi,
Jüri üyelerinden İvana Sert, "ÖZLEM" gitsin dedi.e-blogu
Jüri üyelerinden Nur Yerlitaş, "EZGİ" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Kemal Doğulu, "ÖZLEM" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Uğurkan Erez, "EZGİ" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Ceylan "ÖZLEM" gitsin dedi.

Eleme için ikinci ismi yarışmacılar belirledi. Yarışmacıların söyledikleri isimler...
13 Aralık Eleme için Ezgi Baylar, "AYCAN NURCAN ŞENCAN" ismini söyledi,
13 Aralık Eleme için Ayşenur Balcı, "EZGİ BAYLAR" ismini söyledi,
13 Aralık Eleme için İkizler "EZGİ BAYLAR" ismini söyledi.

Yarışmacılar ikinci turda sanatçı taklidi ile ekrana geldiler. İşte ikinci turdaki puanlar...
Aycan Nurcan Şencan Rock(Özlem Tekin) Performansı
Özlem Özden Arabesk(Bergen) Performansı
Ezgi Baylar Pop(Ajda Pekkan) Performansı
Ayşenur Balcı Pop Yabancı(Kesha)

13 Aralık Eleme Gecesi 2.Tur Yarışmacıların Puanları:
13 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan-Nurcan Şencan'ın Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Ceylan 5 Puan, TOPLAM: 25 PUAN
13 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden'in Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 3 Puan, Uğurkan Erez 3 Puan, Nur Yerlitaş 2 Puan, Ceylan 3 Puan, TOPLAM: 14 PUANE-Blogu
13 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar'ın Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 3 Puan, Ceylan 4 Puan, TOPLAM: 19 PUANE-B
13 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşenur Balcı'nın Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Ceylan 5 Puan, TOPLAM: 24 PUANE-B

Yarışmacılar ilk olarak YILBAŞI kıyafetleri ile ekrana geldiler... İşte ilk kıyafetlerde aldıkları puanlar...
13 Aralık Eleme Gecesi 1.tur Yarışmacıların Puanları:
13 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan-Nurcan Şencan'ın Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 3 Puan, Ceylan 4 Puan, TOPLAM: 18 PUAN
13 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden'in Puanı: Kemal Doğulu 1 Puan, İvana Sert 3 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Ceylan 5 Puan, TOPLAM: 17 PUANE-Blogu
13 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar'ın Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 3 Puan, Ceylan 4 Puan, TOPLAM: 18 PUAN
13 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşenur Balcı'nın Puanı: Kemal Doğulu 2 Puan, İvana Sert 3 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Ceylan 4 Puan, TOPLAM: 17 PUAN
 
Bu Tarz Benim yarışmasının son eleme gecesi final öncesi son haftanın son eleneni 13 aralık 2014 cumartesi gecesi belli olacak. Yarışmada son dört yarışmacıdan birisi daha elenecek ve 20 aralık 2014 cumartesi gecesi büyük gala gecesinde bu tarz benim 1.sezon birincisi belli olacak. Bakalım bu hafta kim elenecek.

http://e-blogu.blogspot.com.tr ***         ***         ***http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim yarışmasında Ezgi Baylar, Özlem Özden, Ayşenur Balcı ve İkizler yani Aycan Nurcan Şencan kardeşler kaldı. Bu hafta birisi daha büyük ödüle veda edecek...
13 Aralık cumartesi gecesi her hafta olduğu gibi yarışmacıların kıyafetleri, yarışmacıların eleme için söylediği isimler, jüri üyelerinin yarışmacılara verdiği puanlar ve elenen yarışmacı gibi detayla e-blogu sitesinde olacak...
ayşenur balcıaycan-nurcan şencanezgi baylarözlem özden

Şimdiye kadar yarışmadan elenen yarışmacılar...
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 13.Hafta Elenen Yarışmacı: Özlem Özden
Bu Tarz Benim 12.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Güler
Bu Tarz Benim 11.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşegül Melisa Doğan
Bu Tarz Benim 10.Hafta Elenen Yarışmacı: Tuğçe Ergişi
Bu Tarz Benim 09.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim 08.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 07.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 06.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 05.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 04.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 03.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 02.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 01.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim eleme gecesi 13 aralık, 13 aralık bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim kim gitti 13 aralık, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim kim veda etti, bu tarz benim kimin ismi söylendi 13 aralık bu tarz benimde kimler söyledi, eleme gecesinde olanlar 13 aralik bu tarz benim, bu tarz benim eleme gecesi fragman, bu tarz benim eleme gecesindeki kıyafetler, bu tarz benim eleme gecesi neler olacak, 13 aralık bu tarz benim eleme gecesi fragmanı, 13 aralık, bu tarz benim gizem güler elendi,bu hafta bu tarz benim konuk sanatçı kim, 13 aralık bu tarz benim konuk sanatçı kim

2 yorum

  1. bence özlem özden elenmeli

    YanıtlaSil
  2. Tarz ve kıyfafeti taşıma yönünden bence ezgi elenmeliydi. Tarz açısından da son dört ayşenur, ikizler, özlem ve tuğçe olmalıydı. Tarzı olma ihtimali dahi olmayan ve giydiği hiçbirşey bir türlü yakışmayan yarışmacı Gizem'di.

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon