2014/12/05

Bu Tarz Benim 5 Aralık 71.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim 4 aralık
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 5 ARALIK 2014
bu tarz benim 5 ARALIK neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 5 aralık cuma, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 5 aralık kim ne giydi, 5 aralık cuma bu tarz benim 71.bölüm kıyafetleri, BU HAFTA KORUMA ALTINDA OLAN YARIŞMACI

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 12. haftanın beşinci gününde 71.bölümü ile 5 Aralık 2014 cuma günü yayınlanacak. Bildiğiniz gibi 29 kasım cumartesi yapılan eleme gecesinde Ayşegül Melisa Doğan elenmişti. 12. haftaya girdiğimizde 5 yarışmacı kaldı. Bu haftanın eleneni 6 aralık cumartesi gecesi belli olacak. 12.haftanın son yıldızları bugün alınacak ve iki yarışmacı koruma altına alınacak. Büyük final ise 13 Aralık gecesi yapılacak. Bakalım 5 aralık kim ne giymiş kimler yıldız almış. İşte Bu Tarz Benim yeni bölümünde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve günün yıldız alan isimleri...
Bu hafta en fazla yıldızı alan Gizem GÜLER, Ayşenur BALCI ve Ezgi BAYLAR arasından jüri üyeleri Ezgi BAYLAR'ı koruma altına aldı. Jüri üyelerinden Kemal Doğulu Ezgi Baylar'a tacını taktı...
http://e-blogu.blogspot.com
Bu Tarz Benim 05.12.2014 Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Beyaz abiye elbise, gümüş çanta. YILDIZ ALDI. [Bu hafta 3 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 05.12.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah asimetrik kesim abiye elbise, gold renk ayakkabı. YILDIZ ALAMADI [Bu hafta 3 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 05.12.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Siyah abiye elbise, siyah kürklü bolero ve siyah çanta ile sahneye çıktı. YILDIZ ALDI. [Bu hafta 2 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 05.12.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Yeşil kalem etek,siyah boğazlı kazak, siyah deri ceket, hardal stilettoile çıktı. YILDIZ ALDI. [Bu hafta 3 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 05.12.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Nurcan Şencan, ekoseli elbise, yeşil ayakkabı, Aycan ise gümüş renk ışıltılı elbise, siyah mont ve siyah çizme ile sahneye çıktı. YILDIZ ALDILAR. [Bu hafta 2 yıldız aldılar]

YARIŞMACILAR
Bu Tarz Benim Yarışmacıları
ayşenur balcı Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 11.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşegül Melisa Doğan
Bu Tarz Benim 10.Hafta Elenen Yarışmacı: Tuğçe Ergişi
Bu Tarz Benim   9.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim   8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim   7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim   6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim   5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim   4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim   3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim   2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim   1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
5 aralık bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim 71.bölüm fragmanı, bu tarz benim 71.bölüm kıyafetleri, bu tarz benim 71.bölüm 5 aralık, bu tarz benimde neler oldu 5 12 2014, bu tarz benimde kimler yıldız aldı 5 aralık, 5 aralık ayşenur balcı kıyafet, 5 aralık özlem özdenin kıyafetleri, 5 aralık ezgi baylar kıyafetleri,5 aralık ayşşenur balcı
Yorumlar


EmoticonEmoticon