2014/12/04

Bu Tarz Benim 4 Aralık 70.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim 4 aralık
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 4 ARALIK 2014
bu tarz benim 4 ARALIK neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 4 aralık perşembe, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 4 aralık kim ne giydi, 4 aralık perşembe bu tarz benim 70.bölüm kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 12. haftanın dördüncü gününde 70.bölümü ile 4 Aralık 2014 perşembe günü yayınlanacak. Bildiğiniz gibi 29 kasım cumartesi yapılan eleme gecesinde Ayşegül Melisa Doğan elenmişti. 12. haftaya girdiğimizde 5 yarışmacı kaldı. Büyük Finale 2 hafta kala 5 yarışmacı yarışmaya devam edecek. Büyük final ise 13 Aralık gecesi yapılacak. Bakalım 4 aralık kim ne giymiş kimler yıldız almış. İşte Bu Tarz Benim yeni bölümünde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve günün yıldız alan isimleri...,
http://e-blogu.blogspot.com
Bu Tarz Benim 04.12.2014 Ayşenur Balcı Kıyafetleri: Siyah mini elbise, siyah uzun ceket, beyaz çanta ile geldi ekrana ve jüriden YILDIZ ALDI [Bu hafta 2 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 04.12.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Siyah body, siyah pantolon üzerine mor uzun ceket ve siyah çanta ile çıktı sahneye. YILDIZ ALDI [Bu hafta 3 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 04.12.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Siyah deri ceket, siyah kazak, zeytin yeşili mini etek, siyah çorap ile çıktı. YILDIZ ALDI. [Bu hafta 1 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 04.12.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Siyah mini lbise, siyah çizme, siyah mont ile çıktı. YILDIZ ALDI. [Bu hafta 2 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 04.12.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri: Nurcan Siyah body, siyah beyaz çizgili uzun etek, siyah ayakkabı ile Aycan isebeyaz boğazlı kazak, askılı gri pantolon ile çıktı sahneye. YILDIZ ALAMADILAR [Bu hafta 1 yıldız aldılar]



YARIŞMACILAR
Bu Tarz Benim Yarışmacıları
ayşenur balcı Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 11.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşegül Melisa Doğan
Bu Tarz Benim 10.Hafta Elenen Yarışmacı: Tuğçe Ergişi
Bu Tarz Benim   9.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim   8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim   7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim   6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim   5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim   4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim   3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim   2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim   1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
4 aralık bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim 70.bölüm fragmanı, bu tarz benim 70.bölüm kıyafetleri, bu tarz benim 70.bölüm 4 aralık, bu tarz benimde neler oldu 4 12 2014, bu tarz benimde kimler yıldız aldı 4 aralık, 4 aralık ayşenur balcı kıyafet, 4 aralık özlem özdenin kıyafetleri, 4 aralık ezgi baylar kıyafetleri,4 aralık ayşşenur balcı
Yorumlar


EmoticonEmoticon