2014/12/21

Ayaz ve Aydilge - Haberin Yok Şarkısı ve Sözleri, 24.bölüm Ayaz'ın Söylediği Şarkı 20 Aralık 2014

KİRAZ MEVSİMİ-AŞKTAN HABERİN YOK ŞARKISI
20 aralık ayazın söylediği şarkı, ayazın söylediği haberin yok sözleri, ayaz ve aydilge haberin yok sözleri, ayaz ve aydilge haberin yok şarkısı, kiraz mevsimi 24.bölüm ayaz şarkısı

Kiraz Mevsimi dizisinin son bölümünde Ayaz ve Aydilge şarkı söyledi... Kiraz Mevsimi dizisinin 24.bölümü 20 Aralık 2014 cumartesi akşamı yayınlandı. Yeni bölümde dizinin yakışıklı oyuncusu Ayaz şarkı söyledi. Şarkıcı Aydilge ile beraber Aşktan Haberin Yok şarkısını söylediler. İşte o şarkı ve sözleri...

İşte Kiraz Mevsimi 24.Bölümde Ayaz'ın Söylediği Şarkı...
Kiraz Mevsimi 20 Aralık 2014 Ayaz ve Aydilge Haberin Yok Sözleri

AYAZ-AYDİLGE HABERİN YOK ŞARKI SÖZLERİ

Gözdeki yaşımsın benim
Neredesin, neredesin?
Belki de ağladığım için
Düştün ve gittin
Sen benim seri katilim
Kaç beni yok ettin
Aşkın mahkemesi yok ki
Suçlu gözlerin
Ayna ayna anlat ona
Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama
Yerle bir oldum çok
Aşkın çaresi yok
Sen benim seri katilim
Kaç beni yok ettin
Aşkın mahkemesi yok ki
Suçlu gözlerin
Ayna ayna anlat ona
Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama
Yerle bir oldum çok
Aşktan haberin yok
Aşkımız zamansız olacak
Çünkü hep...
Hep yarım kalacak
Ayna ayna anlat ona
Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama
Yerle bir oldum çok
Aşkın çaresi yok
Aşkın çaresi yok
Aşktan haberin yok

ayaz ve aydilge şarkısı haberin yok, kiraz mevsiminde çalan şarkı haberin yok, ayazın söylediği şarkının sözleri, ayaz haberin yok sözleri

4 yorum


EmoticonEmoticon