2014/11/15

ZİYNET SALİ - BUGÜN ADIM LEYLA ŞARKISI VE SÖZLERİ 2014

ziynet sali-bugün adım leyla
ZİYNET SALİ YENİ ŞARKISI BUGÜN ADIM LEYLA
bugün aıdm leyla sözleri, ziynet sali yeni şarkısı, ziynet sali-bugün adım leyla sözleri, ziynet sali bugün adım leyla klibi yayınlandı mı

Ziynet Sali yeni şarkısı Bugün Adım Leyla için kamera karşısına geçti. Şarkıyı ilk kez konserinde seslendiren Ziynet Sali klibi netd.com sitesinde yayınlandı. Biz de şarkıyı ve sözlerini sizler için yayınladık. İşte Ziynet Sali'nin yeni şarkısı Bugün Adım Leyla...

ZİYNET SALİ BUGÜN ADIM LEYLA ŞARKISI



ZİYNET SALİ BUGÜN ADIM LEYLA SÖZLERİ

Herkes uykuda ben nöbette,
Gün dönüyor kıvranan ağrım
Sen içimde dört dönüyor.
Sabır mı mesele?
Öyleyse saz söz işlemiyor.
Duramam önüne
Hevesi koy veriyor.

Sen de otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi
Ne çıkarsa kısmetine.
Sende otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi
Ne çıkarsa kısmetine.

Neşeli hal bu hal bir yandan
Hatalar gonca,
Akıl hergele kalp içeride sular.
Kırsam kıramam,
Döksem dökemem kıyamam sana,
Dönemem geriye
Bugün adım Leyla.

Sen de otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi
Ne çıkarsa kısmetine.
Sen de otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi
Ne çıkarsa kısmetine.
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Sen de otur bir düşün,
Yaramaz mı talihine?
Hayat bu hayal ötesi
Yorumlar


EmoticonEmoticon