2014/11/15

Nur Bozar Elendi mi? Nur Bozar Neden Elendi? 15 Kasım Bu Tarz Benim Kim Elendi?

15 kasım nur bozar elendi mi
NUR BOZAR MI ELENDİ?
nur bozar elendi mi, bu tarz benim nur bozar elendi mi, bu tarz benim nur bozar neden elendi, bu tarz benim nur bozar kim eledi, nur bozar gerçekten elendi mi 15 kasım, 15 kasım kim elendi

17 Kasım Pazartesi Yarışmaya Kim Dönecek? Nur Bozar Geri mi Dönecek TIKLA >>>

NUR BOZAR ELENDİ...

Bu Tarz Benim yarışmasında yarışmanın belki de en iddialı yarışmacısı Nur Bozar'ın elendiği iddia ediliyor... Peki gerçekten de Nur Bozar mı elendi... İşte detaylar...
Show Tv'nin sevilen ve bir  o kadar da eleştirilen moda yarışması Bu Tarz Benim'de bu akşam eleme gecesi var. 9. haftanın eleneni bu akşam belli olacak. Peki bu hafta yarışmaya kim veda edecek? Söylendiği gibi Nur Bozar mı elendi yoksa başka bir yarışmacı mı?

15 Kasım Bu Tarz Benim yarışmasının eleme gecesinde elenen isim Nur Bozar oldu.
ELENEN İSİM NUR BOZAR OLDU
bu tarz benim 15 kasım eleme
Jüri üyeleri Nur Bozar ve Aycan-Nurcan Şencan arasından oylama ile seçim yaptılar. Jür üyelerinin seçimi,
Jüri üyelerinden Nur Yerlitaş, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden İvana Sert, "NUR BOZAR" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Kemal Doğulu, "NUR BOZAR" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Uğurkan Erez, "AYCAN-NURCAN ŞENCAN" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Nihat Doğan, "NUR BOZAR" gitsin dedi.

Eleme gecesinde jürinin puanlamasında en az punaı alan 8 puan ile Nur Bozar oldu. Yarışmacıların söylediği ise Aycan Nurcan Şencan oldu. Daha sonra jüri üyesi ikisinin arasından yaptığı seçimle eleneni belirledi. Elenen isim Nur Bozar oldu... 

Yarışmanın her bölümünde ayrı bir kavga, tartışma yaşanıyordu. 9. haftada Nur Bozar'ın özellikle Öykü Serter ile tartışması haftaya damgasını vurmuştu. Öykü'nün Nur Bozar'ı uyardığı bir anda Öykü'yü terslemesi çok konuşulmuştu. İşte bu nedenle bu hafta elenenin Nur Bozar olduğu yazıldı. Peki gerçekten öyle mi?
15 KASIM NUR BOZAR ELENDİ!...
Evet bu bir iddia... İşte bu iddiayı güçlendiren görüntü...
Bu Tarz Benim eleme gecesinin fragmanını izlediyseniz eğer fragmanda bütün yarışmacıların haftanın konseptine uygun olarak giyindiğini ve makyaj yaptığını görebilirsiniz. Bir yarışmacı hariç...
Nur Bozar...
Evet Nur Bozar hariç bütün yarışmacılar yarışmanın formatına uygun olarak giyinmiş ve makjay yapmışlar. Fakat Nur Bozar beyaz balıkçı yaka kazağı ile otururken görülüyor. Peki neden Nur Bozar 1980 tarzında gelmemiş...
Bu görüntü Nur Bozar'ın elenmesine bir sebep gösterilebilir. Yani Nur Bozar jüriden en düşük puanı almış olabilir ve elenmiş olabilir. Çok büyük bir ihtimal ile elenen Nur Bozar...
15 kasım eleme gecesi bu akşam Show Tv de yayınlanacak... Bakalım gerçekten de Nur Bozar mı elendi?
Sizce kim elenecek?
15 Kasım bu tarz benim de bu hafta kim elenri?

bu tarz benim kim elendi, 15 kasım kim elendi bu tarz benim, bu tarz benim eleme gecesi 15 kasım, bu tarz benim nur bozar elendi mi, bu tarz benim nur bozarın adını kimler söyledi, 15 kasım kimler nur bozarın ismini söyledi

2 yorum

  1. inşalah nur bozar elenir bu bir tarz yarışması ve tarzı olmayyanların orda olmaması gerek

    YanıtlaSil
  2. Ikizlerin elenmesi haksızlık olurdu nur gitmeyi hakketti

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon