2014/11/16

Kaderimin Yazıldığı Gün(Özcan Deniz) - Cahildim Dünyanın Rengine Kandım Türküsü

özcan deniz cahildim dünyanın rengine kandım
ÖZCAN DENİZ-CAHİLDİM DÜNYANIN RENGİNE KANDIM TÜRKÜSÜ
kaderimin yazıldığı gün dizisi 5.bölüm özcan deniz türküsü, kaderimin yazıldığı gün dizisi özcan deniz cahildim dünyanın rengine kandım, özcan deniz evvelim sen oldun ahirim sensin sözleri, özcan denizin 5.bölümde söylediği türkünün sözleri

Kaderimin Yazıldığı Gün dizisinde Özcan Deniz Neşet Ertaş'a ait Cahildim Dünyanın Rengine Kandım türküsünü seslendirdi. Dizinin yeni bölümünün fragmanında Özcan Deniz Evvelim Sen Oldun Ahirim Sensin türküsünü söyleyecek. Biz de e-blogu olarak Neşet Ertaş'ın Cahildim Dünyanın Rengine Kandım türküsünün sözlerini sizler için yayınladık... İşte Kaderimin Yazıldığı Gün dizisi 5.Bölümde  Özcan Deniz'in söylediği Cahildim Dünyanın Rengine Kandım türküsü sözleri...

NEŞET ERTAŞ- CAHİLDİM DÜNYANIN RENGİNE KANDIM
Cahildim dünyanın rengine kandım
Hayale aldandım boşuna yandım
Seni ilelebet benimsin sandım

Ölürüm sevdiğim zehirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Sözüm yok şu benden kırıldığına
Gidip başka dala sarıldığıma
Gönülüm inanmıyor ayrıldığına

Gözyaşım sen oldun kahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

Garibim can yıkıp gönül kırmadım
Senden ayrı ben bir mekan kurmadım
Daha bir gönüle ikrar vermedim
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Batınım sen oldun zahirim sensin
Evvelim sen oldun ahirim sensin

neşet ertaş cahildim dünyanın rengine kandım türkü sözleri, özcan deniz cahildim dünyanın rengine kandım, özcan deni 5.bölümdeki türküsü, kaderimin yazıldığı gün dizisinde zöcan denizin türküsü
Yorumlar


EmoticonEmoticon