2014/11/15

İrem Derici Değmezsin Ağlamaya Şarkısı ve Sözleri 2014

irem derici değmezsin ağlamaya
İREM DERİCİ YENİ ŞARKISI DEĞMEZSİN AĞLAMAYA
irem derici yeni şarkısı değmezsin ağlamaya, irem derici değmezsin ağlamaya şarkı sözleri, irem derici yeni şarkısının sözleri, irem derici 2014 değmezsin ağlamaya sözleri, irem derici bitiğ tükenmiş ömür şarkısı

İrem Derici yeni şarkısı Değmezsin Ağlamaya'yı dün katıldığı Beyaz Show da seslendirdi. İlkkez dinleyici ile buluşan yeni şarkısı Değmezsin Ağlamaya dinleyenlerden tam not aldı. Yakında klibinin çıkacağınız umduğumuz İrem Derici-Değmezsin Ağlamaya şarkısını ve şarkı sözlerini sizler için yayınladık. İşte İrem Derici yeni şarkısı Değmezsin Ağlamaya...
İrem Derici Beyaz Show Değmezsin Ağlamaya Şarkısı...
İREM DERİCİ-DEĞMEZSİN AĞLAMAYA ŞARKSI

İREM DERİCİ-DEĞMEZSİN AĞLAMAYA ŞARKI SÖZLERİ
Bitip tükenmiş ömür
Her şeyimi harcadım uğruna
Çok aptalmış bu gönül...

Hayaller asmıştım aşk buğulu gönlün duvarlarına
Ümitler yeşerttim aşk kokulu ömrün baharlarına
Azıcık sevseydin şükretseydin
Sevdamızın hatrına

Değdi mi yitirmeyi düşleri
Böyle bir hiç uğruna...
Gözüm kör olmuş aşkından yazık
Beni acıtsan da suçlamadım

Tek başına sevmek yetmiyormuş
Biraz geç oldu ama anladım...
Değmezsin ağlamaya
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bitip tükenmiş ömür
Herşeyimi harcadım uğruna
Çok aptalmış bu gönül...

irem derici değmezsin ağlamaya sözleri, irem derici değmezsin ağlamaya şarkısı 2014, irem derici beyaz showda söylediği şarkı sözleri, irem derici yeni şarkı değmezsin ağlamaya sözleri,
Yorumlar


EmoticonEmoticon