2014/11/30

Bu Tarz Benim Kim Elendi 29 Kasım 2014, Bu Tarz Benimde Bu Hafta Kim Elendi 29.11.2014

bu tarz benim eleme gecesi 15 kasım
BU TARZ BENİM ELEME GECESİ KİM ELENDİ 29.11.2014
bu tarz benim eleme gecesi 29 kasım 2014 taklitleri, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim bu hafta elenen kim,  bu tarz benimde kim elendi, bu tarz benimde bu hafta kim elendi 29 kasım, bu tarz benim kim gitti, bu tarz benim eleme gecesinde neler oldu 29 kasım, bu tarz benim 11.hafta kim elendi, bu tarz benim eleme gecesi 29  kasım, ayşegül melisa doğan elendi, 29 kasım ayşegül elendi

BU TARZ BENİM YENİ YARIŞMACILARI İÇİN TIKLA >>>

29 KASIM AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN ELENDİ!...

Bu Tarz Benim yarışmasında 29 kasım cumartesi gecesi jüri üyeleri elemeye kalan Ayşegül Melisa Doğan ile Gizem Güler arasında seçim yaptı ve yarışmaya veda eden isim Ayşegül Melisa Doğan oldu... Ayşegül Doğan yarışmadan elenen 11. isim oldu. Yarışmada 5 yarışmacı kaldı... İşte 29 kasım eleme gecesinde yaşananlar...
29 KASIM AYŞEGÜL DOĞAN ELENDİ...
29 kasım eleme ayşegül melisa doğan
Bu Tarz Benim yarışmasında sona doğru yaklaşıyoruz. 11.hafta eleme gecesi 29 kasım 2014 cumartesi gecesi belli olacak. Bu Tarz Benim yarışmasında bu hafta elenen yarışmacı kim olacak. İşte detyalar...

29 Kasım cumartesi akşamı Jüriden en az puanı alanyarışmacı Ayşegül Melisa Doğan oldu.
29 kasım eleme ayşegül melisa doğan 29 kasım eleme gizem güler

Jüri üyelerinin verdiği puanlamaya göre en düşük puanı alan yarışmacı AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN olduğu için elemeye kalan ilk yarışmacı oldu. Eleme için ikinci yarışmacıyı ise yarışmacılar belirledi. Yarışmacılar GİZEM GÜLER ismini söyledi...
Eleme için ikinci ismi yarışmacılar belirledi. Yarışmacıların söyledikleri isimler...
29 Kasım Eleme için Ezgi Baylar, "ÖZLEM" ismini söyledi,
29 Kasım Eleme için Özlem Özden, "GİZEM" ismini söyledi,
29 Kasım Eleme için Gizem Güler, "ÖZLEM" ismini söyledi,
29 Kasım Eleme için Ayşenur Balcı, "GİZEM" ismini söyledi,
29 Kasım Eleme için İkizler "GİZEM" ismini söyledi.

Jüri üyeleri AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN ve GİZEM GÜLER arasından oylama ile seçim yaptılar. Jüri üyelerinin seçimi,
Jüri üyelerinden İvana Sert, "AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN" gitsin dedi.e-blogu
Jüri üyelerinden Nur Yerlitaş, "AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Kemal Doğulu, "AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Uğurkan Erez, "AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN" gitsin dedi.
Jüri üyelerinden Banu Alkan "AYŞEGÜL MELİSA DOĞAN" gitsin dedi.

Her hafta bir yarışmacının yarışmaya veda ettiği Bu Tarz Benim yarışmasında finale 2 hafta kala bir kişi daha elendi. 29 kasım eleme gecesinde elenen yarışmacı büyük ödüle veda edecek. 29 kasım eleme gecesinde bu hafta şarkıcı Banu Alkan konuk jüri. Ayrıca şarkıcı Altay'da şarkıları ile izleyenleri coşturacak. Bu hafta eleme gecesinde Maskeli Balo konspetiyle yarışacaklar. En az puanı alan yarışmacı ile yarışamcıların belirlediği yarışmacı elemeye kalacak ve bir kişi daha elenecek. Bakalım kim olacak.
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Eleme ile ilgili bu hafta bir çok iddia ortaya atıldı. Bu hafta elenecek imin önce Gizem Güler olduğu söylentisi yayıldı sosyal medyada. Daha sonra Ayşegül Melisa Doğan diye iddia edildi. Bakalım Ayşegül Melisa Doğan mı elenecek yoksa Gizem Güler mi? 29 Kasım gecesi elenen yarışmacıyı öğreneceğiz...
29 kasım eleme gecesi tüm detayla her hafta olduğu gibi bu hafta da sitemizde olacak...
29 Kasım eleme gecesinde kim hangi kıyafeti giyecek, kim kaç puan alacak, elemeye kim kalacak, yarışmacılar kimin ismini söyleyecek, jüri kime gitsin diyecek... Hepsi bu sayfada olacak...

29 kasım eleme ayşenur balcı 29 kasım eleme ezgi baylar 29 kasım eleme gizem güler 29 kasım eleme ikizler 29 kasım eleme ayşegül melisa doğan 29 kasım eleme özlem özden

29 Kasım Eleme Gecesinde yarışmacıların kostüm ve kıyafetleri,
29 Kasım Ayşegül Melisa Doğan Siyah straplez kıyafet ile
29 Kasım Ezgi Baylar kırmızı siyah renkli elbise
29 Kasım Aycan Nurcan Şencan kardeşler
29 Kasım Özlem Özden mavi saçlar siyah elbise
29 Kasım Ayşenur Balcı siyah göğüs dekolteli elbise ile çıktı.


29 Kasım Eleme Gecesi Yarışmacıların Puanları:
29 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ezgi Baylar'ın Puanı: Kemal Doğulu * Puan, İvana Sert * Puan, Uğurkan Erez * Puan, Nur Yerlitaş * Puan, Banu Alkan * Puan, TOPLAM: * PUAN
29 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Özlem Özden'in Puanı: Kemal Doğulu * Puan, İvana Sert * Puan, Uğurkan Erez * Puan, Nur Yerlitaş * Puan, Banu Alkan * Puan, TOPLAM: * PUANE-Blogu
29 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Gizem Güler'in Puanı: Kemal Doğulu * Puan, İvana Sert * Puan, Uğurkan Erez * Puan, Nur Yerlitaş * Puan, Banu Alkan * Puan, TOPLAM: * PUAN
29 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşegül Melisa Doğan'ın Puanı: Kemal Doğulu * Puan, İvana Sert * Puan, Uğurkan Erez * Puan, Nur Yerlitaş * Puan, Banu Alkan * Puan, TOPLAM: * PUAN
29 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Aycan-Nurcan Şencan'ın Puanı: Kemal Doğulu * Puan, İvana Sert * Puan, Uğurkan Erez * Puan, Nur Yerlitaş * Puan, Banu Alkan * Puan, TOPLAM: * PUAN
29 Kasım Bu Tarz Benim Eleme Gecesi Ayşenur Balcı'nın Puanı: Kemal Doğulu * Puan, İvana Sert * Puan, Uğurkan Erez * Puan, Nur Yerlitaş * Puan, Banu Alkan * Puan, TOPLAM: * PUAN

Şimdiye kadar yarışmadan elenen yarışmacılar...
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 10.Hafta Elenen Yarışmacı: Tuğçe Ergişi
Bu Tarz Benim 09.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim 08.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 07.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 06.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 05.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 04.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 03.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 02.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 01.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim eleme gecesi 29 kasım, 29 kasım bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim kim elendi, bu tarz benim kim gitti 29 kasım, bu tarz benim bu hafta kim elendi, bu tarz benim kim veda etti, bu tarz benim kimin ismi söylendi 29 kasım, bu tarz benimde kimler söyledi, eleme gecesinde olanlar 29 kasım bu tarz benim, bu tarz benim eleme gecesi fragman, bu tarz benim eleme gecesindeki kıyafetler, bu tarz benim eleme gecesi neler olacak, 29 kasım bu tarz benim eleme gecesi fragmanı, 29 kasım, bu tarz benim ayşegül doğan elendi,
Yorumlar


EmoticonEmoticon