2014/11/17

Bu Tarz Benim Finali Ne Zaman? Bu Tarz Benim Büyük Gala Gecesi 20 Aralık 2014

bu tarz benim büyük final
BU TARZ BENİM BÜYÜK FİNALİ NE ZAMAN?
bu tarz benim finali ne zaman, bu tarz benim büyük final ne zaman, bu tarz benim final 20 aralık 2014, bu tarz benim finaline ne kadar kaldı, bu tarz benim finale kimler kaldı, bu tarz benim final oylaması, 20 aralık bu tarz benim büyük gala gecesi

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasının finaline az bir zaman kaldı. Her hafta bir yarışmacının büyük ödüle veda ettiği yarışmanın büyük final tarihi belli oldu. Büyük Gala Gecesinde bu tarz benim yarışmasının en tarz yarışmacısı ve 100 Bin TL'lik ödülün sahibi belli olacak. Peki Bu Tarz Benim Büyük Gala Gecesi ne zaman? İşte detaylar...

Bu Tarz Benim büyük finali 20 Aralık 2014 Cumartesi akşamı yayınlanacak. Büyük finalde en tarz yarışmacı belli olacak...

Bu Tarz Benim yarışmasının finaline sayılı günler kaldı. Finale kalan üç yarışmacı büyük finalde yarışacaklar ve birinci belli olacak. 20 aralık gecesi büyük gala gecesinde jüri üyeleri ile halk oylaması birinciyi belirleyecek. Halk oylaması yani SMS sonuçları sitemizde olacak... 20 Aralık SMS sonuçları TIKLA >>>

Bu Tarz Benim Finali Nasıl Olacak?
20 Aralık 2014 Cumartesi gecesi yayınlanacak olan Bu Tarz Benim Büyük Gala Gecesinde birinciyi belirlemek için hem jüri üyeleri hem de izleyiciler oylama yapacak. Finalde %50 Halk oylaması olacak...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Yarışmanın finali ile ilgili gelişmeleri ilerleyen günlerde buradan yazacağız...

Bu Tarz Benim yarışmasını kim kazanır?

YARIŞMACILAR
Bu Tarz Benim Yarışmacıları
ayşenur balcı Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar

Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 13.Hafta Elenen Yarışmacı: Özlem Özden
Bu Tarz Benim 12.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Güler
Bu Tarz Benim 11.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşegül Melisa Doğan
Bu Tarz Benim 10.Hafta Elenen Yarışmacı: Tuğçe Ergişi
Bu Tarz Benim 09.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim 08.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 07.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 06.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 05.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 04.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 03.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 02.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 01.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim finali hangi gün, bu tarz benimin finali ne zaman yapılacak, bu tarz benim gala gecesi ne zaman, butarz benim finale kim kaldı, 20 aralık final bu tarz benim, 20 aralık bu tarz benim gala gecesi
Yorumlar


EmoticonEmoticon