2014/11/14

Bu Tarz Benim Eleme Gecesinde Kemal Doğulu'nun Söylediği Üzgünüm Şarkısı

BU TARZ BENİM KEMAL DOĞULU-ÜZGÜNÜM ŞARKISI
kemal doğulu üzgünüm, kemal doğulu şarkısı üzgünüm, kemal doğulu eleme gecesinde söylediği şarkı, kemal doğulu albümü, kemal doğulunun 15 kasım eleme gecesinde söylediği şarkı, bu tarz benim kemal doğulu şarkısı üzgünüm

Bu Tarz Benim yarışmasının 15 Kasım 2014 Cumartesi akşamı yayınlanan eleme gecesinde jüri üyelerinden Kemal Doğulu şarkı söyleyecek. Kemal Doğulu 2010 yılında çıkardığı Ters Köşe albümünde yer alan Üzgünüm şarkısını söyledi. Kemal Doğulu kuaförlüğünün yanı sıra elektronik müzikle de ilgilenmektedir. 15 kasım elem gecesinde Üzgünüm isimli şarkısı ile izleyenlerden tam not aldı. İşte Kemal Doğulu'nun Üzgünüm isimli şarkısının sözleri...

KEMAL DOĞULU-ÜZGÜNÜM ŞARKI SÖZLERİ
Üzgünüm ama cevap veremem duygularına
Sen sevdiğini sanıyorsun
Küskünüm al kalbini
Senin istediğin bende yok ki
Vaktimi boşuna harcıyorsun

Derman değilim inadına
Gönül yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra

Bir daha arama
Derman değilim inadına
Senin yarana, yalvarma
Lütfen beni bundan sonra
Bir daha arama
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Ben bir kez sevenlerdenim
Ölümsüz bir aşk arıyorum
Aradığın adam ben değilim
Hiç sanmıyorum

bu tarz benim kemal doğulu şarkı söyledi, bu tarz benim eleme gecesinde kemal doğulu şarkısı sözleri, kemal doğulu üzgünüm şarkı sözleri, kemal doğulu üzgünüm şarkısı eleme gecesi 15 kasım
Yorumlar


EmoticonEmoticon