2014/12/04

Bu Tarz Benim 6 Aralık Gizem Güler mi Elenecek? Bu Tarz Benim Bu Hafta Gizem mi Elendi?

gizem güler elendi
6 ARALIK BU TARZ BENİM GİZEM GÜLER Mİ ELENECEK?
6 aralık kim elendi, bu tarz benim kim elendi 6 aralık, bu tarz benim gizem güler elendi, 6 aralik bu tarz benim kim elenecek, bu tarz benimde bu hafta kim elenecek, bu tarz benim eleme gecesi 6 aralik gizem güler mi elendi

6 Aralık gecesi yayınlanan Bu Tarz Benim 12.hafta eleme gecesinde elenen yarışmacı Gizem Güler oldu. Elemeye Gizem Güler ve Ayşenur Balcı kaldı ve jür üyelerinin oylaması sonucunda Gizem Güler yarışmaya veda etti...

GİZEM GÜLER ELENDİ...
 

Bu Tarz Benim de finale yaklaştıkça heyecan da artmaya başladı. Her Hafta sonunda bir yarışmacının elendiği yarışmada bu hafta 12. yarışmacı yarışmaya veda edecek. Bu hafta eleme gecesi 6 Aralık 2014 cumartesi gecesi yayınlanacak. Her hafta olduğu gibi bu haftanın da elenen ismi belli oldu. Sosyal medyada bu tarz benim de elenecek yarışmacının ismi dolaşmaya başladı. İşte 6 Aralık 2014 cumartesi gecesi elenecek yarışmacı....

Bu Tarz Benim yarışmasının 6 Aralık 2014 cumartesi gecesi yayınlanacak eleme gecesinde elenen yarışmacı Gizem Güler olduğu iddia edildi...Gizem Güler elendi mi? İşte detaylar...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Geçtiğimiz hafta elenen yarışmacı bildiğiniz gibi Ayşegül Melisa Doğan olmuştu. Gizem Güler'in geçen hafta eleneceği yönünde söylentiler olduğunu daha önce yazmıştık. Gizem Güler'in bu hafta eleneceği söyleniyor...

Yarışmada 5 yarışmacı kaldı. Bu hafta da elenen yarışmacının Gizem Güler olduğu iddia ediliyor. Her hafta yarışmada en az yıldız alan yarışmacılardan olan Gizem bakalım bu hafta yarışmaya veda mı edecek. Yarışmanın eleme gecesi 6 Aralıkta yayınlanacak.E-Blogu.Fakat bildiğiniz gibi aslında yarışmanın çekimleri tamamlandı. Nur Bozar'ın elendiği hafta da yarışma yayınlanmadan sosyal medayada Nur Bozar'ın elendiği konuşuluyordu, ondan sonraki hafta da Tuğçe Ergişi'nin elendiği günler öncesinden söylenmişti. Geçtiğimz hafta ise Gizem Güler'in eleneceği söylendi fakat Ayşegül Melisa Doğan'ın elenmek istediği ve bu yüzden elendiği konuşuldu. Bu hafta da Gizem Güler'in eleneceği söylentileri çıkmaya başladı. Gizem Güler bu hafta yarışmaya veda edecek mi göreceğiz...

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz...
Sizce Gizem Güler elenecek mi?

Daha önce yarışmadan elenen yarışmacılar...
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 12.Hafta Elenen Yarışmacı: ?
Bu Tarz Benim 11.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşegül Melisa Doğan
Bu Tarz Benim 10.Hafta Elenen Yarışmacı: Tuğçe Ergişi
Bu Tarz Benim   9.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim   8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim   7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim   6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim   5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim   4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim   3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim   2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim   1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver

bu tarz benim kim elenecek 6 aralık 2014, bu tarz benim eleme gecesi, bu tarz benim 12. elenen yarışmacı kim olacak, bu tarz benim 6 aralık cumartesi elenen kim, 6 aralık bu tarz benim eleme gecesi kim elendi, bu tarz benim yarışmadan kim gitti 29 kasım, bu tarz benim kim gitti 6 aralık

7 yorum

  1. Bence özlem elenmeli o gitmeli gizem çok güzel bir kız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bir güzellik yarışması değil!

      Sil
    2. Sana mı sorcam ne yarışması oldunu, gizem gitmemeli özlem gidecek

      Sil
    3. bu sen karar vermiyorsun gizem güzel olabilir ama bir tarzı kesinlikle yok ayşegülün de öyle sıkıcı zaten bence hakedenler olmalı orda

      Sil
  2. Vaay gizem fanı "sana mı sorcam" diyor. ajshajshsh çok güldüm. fanı da kendisine yaraşır zerafette.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizem fanı deilim ama gizem güzel kız bence. Ben en çok İkizleri beniorum

      Sil
  3. Bu hafta Aysegul elenecek diyorlardi ?

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon