2014/11/20

Bu Tarz Benim 20 Kasım 58.Bölüm Bu Tarz Benim Yeni Bölüm Kıyafetler, Kimler Yıldız Aldı

bu tarz benim 18 kasım
BU TARZ BENİM YENİ BÖLÜM 20 KASIM 2014
bu tarz benim 20 kasım neler oldu, bu tarz benim yeni bölüm 20 kasım, bu tarz benim yeni bölümünde neler olacak, bu tarz benimde 20 kasım kim ne giydi, 20 kasım bu tarz benim 58.bölüm kıyafetleri

Show Tv'nin en sevilen yarışması Bu Tarz Benim'de 10. haftanın dördüncü gününde 58.bölümü ile 20 kasım 2014 perşembe günü yayınlanacak. Bildiğiniz gibi 15 kasım cumartesi yapılan eleme gecesinde Nur Bozar elenmişti. 10. haftaya girdiğimizde 6 yarışmacı kalmıştı ve daha sonra 17 kasım pazartesi günü Ayşenur Balcı yarışmaya dahil olmuştu. Büyük Finale 4 hafta kala 7 yarışmacı yarışmaya devam edecek. Bakalım 20 kasım kim ne giymiş kimler yıldız almış. İşte Bu Tarz Benim yeni bölümünde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve günün yıldız alan isimleri...
http://e-blogu.blogspot.com.tr
BU TARZ BENİM 20 KASIM 2014 PERŞEMBE 58.BÖLÜM
Bu Tarz Benim yarışmasının 10.haftasında bir önceki haftası gibi az yıldızlı geçecek gibi. Jüri üyeleri artık çok az yıldız veriyor. Bakalım bugün kimler yıldız alacak...

Bu Tarz Benim yarışmasının büyük finali 23 aralık gecesinde yayınlanacak. Yarışmanın finalinde halk oylması ile finalistler belli olacak. 23 Aralık Büyük Final için tıkla >>>

Bu Tarz Benim 20.11.2014 Özlem Özden Kıyafetleri: Yıldız alamadı. [Bu hafta 1 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 20.11.2014 Tuğçe Ergişi Kıyafetleri: Siyah deri ceket, siyah tayt pantolon, siyah bot, gri çanta ile geldi. YILDIZ alabildi. [Bu hafta 2 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 20.11.2014 Ezgi Baylar Kıyafetleri: Bordo süvet kısa elbise, yeşil topuklu ayakkabı, yeşil çanta ile geldi. YILDIZ aldı. [Bu hafta 2 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 20.11.2014 Ayşegül Melisa Doğan Kıyafetleri: Pembe mini elbise, morcivert ayakkabı Morcivert çanta ile sahneye çıktı. YILDIZ aldı. [Bu hafta 3 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 20.11.2014 Aycan-Nurcan Şencan Kıyafetleri:Yıldız alamadılar. [Bu hafta 1 yıldız aldılar
Bu Tarz Benim 20.11.2014 Ayşenur Balcı Kıyafetleri:  YILDIZ aldı. [Bu hafta 2 yıldız aldı]
Bu Tarz Benim 20.11.2014 Gizem Güler Kıyafetleri: Yıldız alamadı. [Bu hafta 0 yıldız aldı]

YARIŞMACILAR
Bu Tarz Benim Yarışmacıları
tuğçe ergişi Bu Tarz Benim Tuğçe Ergişi
ayşenur balcı Bu Tarz Benim Ayşenur Balcı
gizem güler Bu Tarz Benim Gizem Güler
aycan-nurcan şencan Bu Tarz Benim Aycan-Nurcan Şencan
Bu Tarz Benim Ayşegül Melisa Doğan
ezgi baylar Bu Tarz Benim Ezgi Baylar
özlem özden Bu Tarz Benim Özlem Özden
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacıları:
Bu Tarz Benim 9.Hafta Elenen Yarışmacı: Nur Bozar
Bu Tarz Benim 8.Hafta Elenen Yarışmacı: Meltem Keklik
Bu Tarz Benim 7.Hafta Elenen Yarışmacı: Roza Şake Hovhannisyan
Bu Tarz Benim 6.Hafta Elenen Yarışmacı: Ayşenur Balcı
Bu Tarz Benim 5.Hafta Elenen Yarışmacı: Melek Balkan
Bu Tarz Benim 4.Hafta Elenen Yarışmacı: Sara Ayşem Koçoğlu
Bu Tarz Benim 3.Hafta Elenen Yarışmacı: Buse Doğanay
Bu Tarz Benim 2.Hafta Elenen Yarışmacı: Gizem Kayaalp
Bu Tarz Benim 1.Hafta Elenen Yarışmacı: Esra Özüver
http://e-blogu.blogspot.com.tr
20 kasım bu tarz benim yeni bölüm, bu tarz benim 58.bölüm fragmanı, bu tarz benim 58.bölüm kıyafetleri, bu tarz benim 58.bölüm 20kasım, bu tarz benimde neler oldu 20 kasım, bu tarz benimde kimler yıldız aldı 20  kasım, 20 kasım ayşenur balcı kıyafet, 20 kasım kim yarışmaya katıldı, 20 kasım tuğçe ergişinin kıyafetleri, 19 kasım özlem özdenin kıyafetleri, 20 kasım tuğçe ergişi kıyafetleri,20 kasım ayşegül melisa doğan kıyafetleri
Yorumlar


EmoticonEmoticon