2014/10/17

Mira ve Yaman'ın Söylediği Medcezir Şarkısı Sözleri 17 Ekim 2014

MİRA VE YAMAN-MEDCEZİR ŞARKISI 17.10.2014
medcezir dizisi mira ve yaman 17 ekim söylediği şarkı, medcezir şarkı sözleri, mira ve yaman medcezir şarkısı 17 10 2014, mira ve yaman dıtınam felaketim hasretim şarkı sözleri, medcezir dizisi 44. bölüm şarkısı

Medcezir dizisinin yeni bölümü 17 ekim 2014 cuma akşamı yayınlandı. Her hafta olduğu gibi medcezir yine günün en çok izlenen dizisi oldu. Dizinin özellikle Yaman ve Mira hayranları yine müzik ziyafeti yaşadılar. Önceki bölümlerde olduğu gibi 17 ekim cuma akşamı yayınlanan bölümde Medcezir isimli şarkıyı seslendirdiler. Mira ve Yaman'ın medcezir şarkısı çok beğenildi. 17 ekim 2014 cuma akşamı 44. bölümünde eylül'ün doğum gününde sahne alan Mira ve Yaman Levent Yüksel'in Medcezir isimli şarkını söyledi...İşte o şarkı ve sözleri...

Medcezir 44.Bölüm Mira ve Yaman-Medcezir Şarkısı ve Sözleri 17.10.2014


MEDCEZİR DİZİSİ-MEDCEZİR ŞARKI SÖZLERİ
MİRA VE YAMAN-MEDCEZİR ŞARKI SÖZLERİ

Dökülür yedi verenler
Teninden Rengarenk
Açarsın mevsimli mevsimsiz birtanem
Değişir kokun,ısınır kanın beni yakarsın
Vazgeçilir gibi değil bu med cezirler...

Fırtınam felaketim hasretim
Yetmiyor sevişmeler yetmiyor
Şiddetin ne hoş ne güzel şefkatin
Sevdikçe sevesim geliyor
Ölene kadar peşindeyim bırakmam

Tutuşur geceler yanar geceler söner
Bedenim altüst sarhoş başım döner ...
Karışır tenime karışır teninin tuzu bir tanem
Vazgeçilir gibi değil bu med cezirler...
e-blogu.blogspot.com.tr
Fırtınam felaketim hasretim
Yetmiyor sevişmeler yetmiyor
Şiddetin ne hoş ne güzel şefkatin
Sevdikçe sevesim geliyor
Ölene kadar peşindeyim bırakmam
e-blogu.blogspot.com.tr
medcezir dizisi 44.bölümde çalan şarkı, medcezir mira ve yaman fırtınam şarkı sözleri, medcezir dizisi mira ve yaman medcezir şarkısı söyledi, 17 ekim medcezir dizisi mira ve yamanın söylediği şarkının sözleri, fırtınam felaketim hasretim medcezir dizisi mira ve yaman, yamanın söylediği şarkı, dökülür yedi verenler şarkısı medcezir dizisi mira ve yaman 17 ekim 2014
Yorumlar


EmoticonEmoticon