2014/09/27

YAREN VE KARLOS-TARZIMSIN FARZIMSIN ŞARKISI ULAN İSTANBUL 15.BÖLÜM

ulan istnabul yaren karlos
YAREN VE KARLOS - TARZIMSIN FARZIMSIN ŞARKISI

Her bölümü ile izleyiciyi ekrana kilitleyen ve yeni şarkıları ile dillerden düşmeyen Ulan İstanbul dizisinin yeni bölümünde yine çok güzel bir düet bizi bekliyor. Daha önce de söyledikleri şarkılarla hit olan Yaren ve Karlos 15.bölümde yine güzel bir şarkı hazırlamışlar. İşte Ulan İstanbul 15.bölüm Yaren ve Karlos'un söylediği Tarzımsın Farzımsın şarkısı...

Ulan İstanbul dizisinin 15.bölümünde Yaren ve Karlos yeni bir şarkı söyleyecekler. Fragmanda geçen konuşmalarda
- Yaren: Kezzapla Mayonez cepte,
- Karlos: Ben onun çok sevileceğini düşünüyorum
- Yaren: Yanarım cepte
- Karlos: Okullarda tenefüs zili olur
- Yaren: Selami abiden cover var
- Karlos: Her türlü yürür...
- Yaren: Diyorum ki bu yapacağımız şarkı da hit olsun...

İşte 15.bölümde söyleyecekleri Hadi Bana Yürü Tarzımsın Tarzım, Farzımsın Farzım Şarkısı...

Yaren & Karlos - Tarzımsın Farzımsın Şarkısı ve Sözleri... 


ULAN İSTANBUL-YAREN&KARLOS - TARZIMSIN FARZIMSIN SÖZLERİ

Gözler kalbim aynasıymış,
Kadir kıymet bakışlarda.
İsteyince bak nasılmış,
Kader kısmet tavşanlarda.
Bir öpüşsek çıkacak yangın
Tomsuz kalmış jerry gibiyim.
Kaçan kovalanır be yavrum,
O zaman ben geri gideyim.
http://e-blogu.blogspot.com.tr
Hadi yürü bana ortamlar loş
Tarzımsın tarzım
Hadi yürü bana kalbim bomboş
Farzımsın farzım
Hadi yürü bana gönlüm sarhoş
Tarzımsın tarzım
Hadi yürü bana 100 metre koş
Farzımsın farzım

Tarzımsın tarzım...
Farzımsın farzım...

ulan istanbul 15.bölüm tarzımsın şarkısı sözleri, ulan istanbul 15.bölümde yaren ve karlosun söylediği şarkı,e-blogu.blogspot.com, yaren&karlos düet tarzımsın farzımsın, yaren&karlos şarkısı 15.bölüm, ulan istanbul 15.bölümde çalan şarkı sözleri, yaren ve karlosun şarkısı tarzımsın, yaren ve karlos hadi yürü bana kalbim bomboş
Yorumlar


EmoticonEmoticon