2014/09/13

Ümit Besen - Bir Gün Kapına Şarkı Sözü

ÜMİT BESEN-BİR GÜN KAPINA ŞARKISI
ümit besen 2014, ümit besen 214 bir gün kapına, ümit besen bir gün kapına şarkı sözleri, ümit besen yeni şarkısı bir gün kapına sözleri, ümit besen bir gün kapına gelip zil zurna şarkısı sözleri

Ümit Besen 2014 albümündeki ilk klip çalışması Bir Gün Kapına şarkısına geldi.Ümit Besen Bir Gün Kapına sözleri yazımızın devamında..

ÜMİT BESEN-BİR GÜN KAPINA SÖZLERİ
Sana çok kızgınım, üzülüyorum
Hep kendi kendime düşünüyorum
Seni görmeden de duramıyorum
Kırıldım birtanem gelemiyorum.
Seni görmeden de duramıyorum
Kırıldım birtanem gelemiyorum.
http:/www.e-blogu.blogspot.com.tr
Hayat uzun değil üç günlük dünya
Yakışmaz insana bu yaştan sonra
Hepsinden acısı gitmek var ya
İşte bende hep böyle üzülüyorum

Bir gün kapına gelip zil zurna
Çok sevdiğimi haykıracağım
Kafam bi dünya gelip kapına
Canımsın diye haykıracağım

Ümit Besen 2014 Albümü Şarkıları

Yorumlar


EmoticonEmoticon