2014/09/14

Okullar Yarın Saat Kaçta Açılacak? 15 Eylül Okullar Saat Kaçta Açılıyor?

OKULLAR SAAT KAÇTA AÇILIYOR 15 EYLÜL 2014
okullar kaç ta açılıyor, ilkokullar sabah saa kaçta açılacak, ilkokullar öğren saat kaçta açılacak, okulun ilk günü 15 eylül 2014, ilk ders zili saat kaçta 15 09 2014, yarın okula saat kaçta gitmeylim
 
2014-2015 Eğitim Öğretim yıı yarın başlıyor. 15 eylül 2014 pazartesi günü anaokulu ilkokul, ortaokul ve liselere ders başı yapacak. Peki okullar saat kaçta açılacak?

Öğrenciler yeni eğitim öğretim yılının ilk gününde yani yarın Pazartesi günü ders zilinin saat kaçta çalacağını merak ediyor. Yeni eğitim öğretim yılında özellikle ikili öğretim yapan ilkokul ve ortaokullarda tenefüs saatleri, ders giriş saatleri değişti. Liselerde de tenefüs saatleri arttı.
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Yarın okular saat kaçta açılacak?
Her okulun giriş saati okul idaresi tarafından belirlenir. Öğrenciler okul ların saat kaçta açılacağını okullarından öğrenebilirler...
Okulların giriş saatleri değişiklik gösterse de ikili eğitim yapan ilkokul ve ortaokullarda sabah saat 7.10 ve 7.30 gibi ilk ders zili çalacak. İkili eğitim yaan öğlenci öğrenciler için ise ders 12.00-12.30 saatleri arasında olacaktır.  Tekli eğitim yapan okullar ise 8.30 veya 9.00 gibi ilk ders başlayacak. Tabi ki bu saatler okullara göre değişiklik göstereceği için tam olarak kesin saat değildir.

2014-2015 Eğitim Öğretim Yılı Takvimi

15 Eylül 2014 Pazartesi 1.Dönem Başlangıcı
23 Ocak 2015 Cuma 1.Donemin Sonu Karne Tatili
09 Şubat 2015 Pazartesi 2.Dönem Başlangıcı
12 Haziran 2015 Cuma 2.Dönem Sonu Karne Tatili(Yaz Tatili)
 
okullar saat kaçta açılıyor, ilkokullar saat kaçta açılacak, okullar saat kaçta açılacak 2014, liseler saat kaçta açılacak, okullar ne zaman açılacak, yarın okullar saat kaçta açılıyor,
Yorumlar


EmoticonEmoticon