2014/09/13

Mavi - Bir Kış Masalı Şarkı Sözü

mavi şimdi albümü
MAVİ-BİR KIŞ MASALI
mavi bir kış masalı şarkısı, mavi bir kış masalı sözleri 2014 mavi şarkı sözleri, 2014 mavi-bir kışmasalı şarkısı, mavi bir kış masalı şarkısının sözleri, bir su damlası ürperir tenimde-mavi

Mavi 2014 ylında çıkardığı Şimdi albümündeki bir kış masalı şarkısına klip çekti. Biz de Mavi-bir kışmasalı şarkısının sözlerini yayınladık.İşt şarkının sözleri..

MAVİ-BİR KIŞ MASALI SÖZLERİ
Bir su damlası ürperir tenimde
Bir temas hatırlarım taa eskiden
Gözlerimi unuttum masallarda
Ağlayamam ki ben

Su gibi çırılçıplak ve aydınlık
Saz gibi durdum şiddetin önünde
Sevgiyi bilmiyorlar, bilmiyorlar
Söyleyemem ki ben

Yabanım, sevgilim, esmerim, sebebim
Bir gün bir kış masalında sevip yitirdiğim
Şimdi artık korkudan şarkılar mırıldanan
Öpüşünle yaralı bir kız çocuğuyum ben

Her sözüm mühürlenmiş, kilitlenmiş
Bin öpücükten bin dokunuştan
Duysam da canımın çığlığını
Susturamam ki ben
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Söz: Yıldırım Türker
Müzik: Onno Tunç


Mavi 2014 Şimdi Albümü Şarkıları

01-Bütün Şehir Rüyada
02-Yakışmaz Bana
03-Savdim Sıramı
04-Acaba
05-Bir Kış Masalı
06-İnceldiği Yerden Kopmasın
07-Gamsız Balo
08-İki Küçük Kız
09-Hiçe Donük
10-Pazar

Yorumlar


EmoticonEmoticon