2014/09/22

Lisede Başörtüsü Serbest, Ortaöğretimde Baş Örtüsü Serbest

LİSELERDE BAŞÖRTÜSÜ SERBEST
liselerde öğrenciler okula başörtüsü ile gelebilecek mi, lisede başörtüsü serbest mi, lise öğrencilerine baş örtüsü serbest, lisede başörtüsü, lise baş örtüsü, okula başörtüsü ile gidebilir miyim?, okula başörtüsü ile gitmek serbest

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç 22 Eylül 2014 Pzartesi günü yaptığı açıklamada Ortağretim kurumlarında öğrencilerin başörtüsü ile okula gelmelerinin serbest olduğunu açıkladı....

Konu ile ilgili yapılan açıklama ""Öğrencilerin kılık kıyafetlerinde değişiklik yapılmasına ilişkin yönetmelik gözden geçirildi. Milli Eğitim Bakanlığına bağlı okullardaki öğrencilerin kılık ve kıyafetlerine dair yönetmeliğin 4. maddesinin birinci fıkrasının E bendinde yer alan 'başı açık' ibaresi ve aynı bendin son cümlesi yürürlükten kaldırılmıştır" şeklinde...(Kaynak: haberturk)

Alınan bu karar ile birlikte lise örencileri okula başörtüsü ile gidebilecek.

Bakalım bu açıklama nasıl bir etki yaratacak?

Peki İlköğretim okullarında öğrenciler başörtüsü ile okula gidebilecek mi?
Yapılan çalışma sadece ortaöğretim için geçerli yani liseler için geçerlidir. İlköğretim okullarında bu karar geçerli değildir.
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Öğrencilerin liselerde okula başörtüsü ile gitmesi iyi mi kötü mü?

YORUM yapabilirsinz...

lisede başörtüsü serbest haberi, lisede başörtüsü yasak mı, liselere başörtüsü serbest oldu, lisede türban serbest, liseye türban ile gidilebilecek, lisede türban serbest haberi, liseye türban ile girmek serbest, liseye türbanla gidilir mi
Yorumlar


EmoticonEmoticon