2014/09/10

Cem Adrian - Beni Hala Öldürüyorsun Şarkı Sözü 2014

cem adrian 2014
CEM ADRİAN-BENİ HALA ÖLDÜRÜYORSUN ŞARKISI
cem adrian yeni şarkısı, cem adrian 2014 yeni şarkı, cem adrian yeni klib şarkı sözleri, cem adrian beni hala öldürüyorsun sözleri

Cem Adrian'ın yeni şarkısı Beni Hala Öldürüyorsun...
Cem Adrian'ın yeni şarkısı beni hala öldürüyorsun sözleri yazımızın devamında. Cem Adrian 2014 yılı yeni albümü "Sana bunları hiç bilmediğin bir yerden yazıyorum" çıktı. Aldümde iki şarkı yer alıyor. Albümdeki ilk klip çalışması da Beni hala öldürüyorsun şarkısına geldi... İşte yeni şarkısı beni hala öldürüyorsun...

CEM ADRİAN-BENİ HALA ÖLDÜRÜYORSUN ŞARKISI

Karanlığın içinde bıraktığın bir şey var
Sonunda yorulduğun, vazgeçtiğin bir söz var
Gözlerinin önünde kaybettiğin bir düş var
Kalbinde unuttuğun, derinlerde biri var
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Gittiğin o yer nasıl
Her şey güzel mi?
Orada benim gibi biri seni sever mi?
Yalnızlıkla büyüyorsun.
Beni hala öldürüyorsun.


Cem Adrian 2014 Sana bunları hiç bilmediğin bir yerden yazıyorum albümü şarkıları

01- Beni Hala Öldürüyorsun 
02- Aşk Hiç Bitmez

Cem Adrian 2014 yılında Her Şey Çok Sevmekten single'nı çıkarmış bu albümünün ardından Sana bunları hiç bilmediğin bir yerden yazıyorum albümünü çıkardı. İşte Cem Adrian'ın tüm albümleri...

Cem Adrian Albümleri;

2005 Ben Bu Şarkıyı Sana Yazdım
2006 Aşk Bu Gece Şehri Terk Etti
2008 Essentials / Seçkiler
2008 Emir
2010 Kayıp Çocuk Masalları
2012 Siyah Bir Veda Öpücüğü
2013 Şeker Prens ve Tuz Kral
2014 Cam Havli (Umay Umay)
2014 Her Şey Çok Sevmekten
2014 Sana Bunları Hiç Bilmediğin Bir Yerden Yazıyorum

cem adrian 2014 yeni şarkısı, 2014 cem adrian beni hala öldürüyorsun, beni hala öldürüyorsun şarkısının sözleri, beni hala öldürüyorsun sözler, cem adrian beni hala öldürüyorsun sözleri 2014
Yorumlar


EmoticonEmoticon