2014/09/13

Berkay - Gel Gel Şarkı Sözü

berkay 2014 gel gel
BERKAY GEL GEL ŞARKISI 2014

Berkay 2014 Aşk Melekeri albmününikinci klip çalışması Gel Gel şarkısına geldi. Berkay Gel Gel şarkı sözleri yazımızın devamında...

BERKAY-GEL GEL SÖZLERİ

Sonbahardı, soğuk bir sabahtı
Gördüm seni, bana yakın gözlerini
Ne zamanı ne beni hiç anlamadın
Neydi bu sendeki hayatın rengi
İlk tanışmamız, ilk bakışmamız hala çıkmadı aklımdan
Şimdi ne oldu böylece bitti ama bendeki aşkın bitmedi
Susuyorum, çok yalnız kaldım işte
Duruyorum, nasıl geçer hayat böyle
Susuyorum, çok yalnız kaldım işte
Duruyorum, ölüme yakın uykulardayım
Gel, gel, gel
Gel çok özledim
Gel, gel, gel
Çok çaresizim
Gel, gel, gel
Böyle bitmesin
Gel, gel, gel
Gel, gel, gel
Gel çok özledim
Gel, gel, gel
Çok çaresizim
Gel, gel, gel
Böyle bitmesin
Gel, gel, gel
Tam üç aydır çok uzaksın sen bana
Yalvarmıştım, dualar ettim Tanrıya
Küçük ellerinle ellerim kavuşsun diye
Son bir şans ver bu aşkın hatrına
lk tanışmamız, ilk bakışmamız hala çıkmadı aklımdan
Şimdi ne oldu böylece bitti ama bendeki aşkın bitmedi
Susuyorum, çok yalnız kaldım işte
Duruyorum, nasıl geçer hayat böyle
Susuyorum, çok yalnız kaldım işte
Duruyorum, ölüme yakın uykulardayım
Gel, gel, gel
Gel çok özledim
Gel, gel, gel
Çok çaresizim
Gel, gel, gel
Böyle bitmesin
Gel, gel, gel
Gel, gel, gel
Gel çok özledim
Gel, gel, gel
Çok çaresizim
Gel, gel, gel
Böyle bitmesin
Gel, gel, gel
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Berkay 2014 Aşk Melekleri Albümü Şarkıları

01. Berkay - İnanırım
02. Berkay - Gel Gel
03. Berkay - Sen Varsın
04. Berkay - İçinde Azından
05. Berkay - Saygı Duyarım
06. Berkay - Aşk Melekleri
07. Berkay - İki Kişiden Biri
08. Berkay - Baştan Sevelim
09. Berkay - Yığılıp Transfer
10. Berkay - Unuturum
11. Berkay - Kararsızım
Yorumlar


EmoticonEmoticon