2014/08/05

Petek Dinçöz Tadilat Şarkısı Sözleri 2014-Petek Dinçöz Kalbim Kırık Dökük Yaralı Şarkısı

petek dinçöz 2014
PETEK DİNÇÖZ TADİLAT ŞARKI SÖZLERİ
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
petek dinçöz yeni klibi tadilat, 2014 petek dinçöz yeni şarkısı tadilat, petek dinçöz şarkı sözleri 2014, petek dinçöz şarkı sözleri tadilat şarkısı 2014
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Petek Dinçöz'ün 2014 single albümü Tadilat çıktı. Petek Dinçöz'ün yeni şarkısı Tadilat şarkı sözleri yazımızın devamında...
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Petek Dinçöz'ün yeni single albümündeki tek şarkı Şehrazat'a ait Tadilat şarkısı. Tadilat Şarkısının düzenlemesini ise Volga Tamöz yapmış. Şarkının klibi de çıktı. Klipte Petek Dinçöz'a 20 kişilik dansçı eşlik etti... Albüm 4 ağustos 2014 Pazartesi günü çıktı. Bakalım şarkı dinleyiciler tarafından beğenilecek mi...

PETEK DİNÇÖZ TADİLAT ŞARKI SÖZLERİ

Düne kadar bitanendim, vazgeçilmezindim.
Doğruları söyleyince, şimdi benden kötüsü yok

Kalbim kırık dökük yaralı bugünlerde
O bahtı karalı
Toparlanması için bir müddet
Tadilat dolayısıyla kapalı.

Şahsen elimden geleni yaptım
İçim rahat, gidiyorum
Lambaya da ne gerek var
Artık toplanıyorum

Söz ve Müzik: Şehrazat
Düzenleme: Volga Tamöz

petek dinçöz 2014, petek dinçöz kalbim kırık yaralı şarkısı, 2014 petek dinçöz tadilat şarkısı, pete dinçöz tadilat şarkısının sözleri, petek dinçöz 2014, 2014 petek dinçöz yeni albümü, petek dinçöz yeni şarkısı 2014, petek dinçöz full albümü şarkı sözleri, 2014 petek dinçöz single,
Yorumlar


EmoticonEmoticon