2014/08/05

Mustafa Ceceli-Lara Fabian Al Götür Beni Şarkı Sözleri 2014 - Mustafa Ceceli & Lara Fabian Make Me Yours Tonight Lyrics

mustafa ceceli al götür beni şarkısı
MUSTAFA CECELİ & LARA-FABIAN AL GÖTÜR BENİ ŞARKISI

mustafa ceceli al götür beni şarkısı 2014, mustafa ceceli lara fabian düeti 2014, mustafa ceceli lara fabian al götür beni şarkı sözleri, mustafa ceceli lara fabian yeni şarkısı çıktı, mustafa ceceli lara fabian klibi, 2014 mustafa ceceli lara fabian yeni şarkı
http://www.e-blogu.blogspot.com
Mustafa Ceceli'nin yeni maxi single albümü Al Götür Beni çıktı. Albümde Lara Fabian ile düet yaptı. 2014 Al Götür Beni albümünde beş şarkı yer alıyor. Beş şarkı da Al Götür beni şarkısının farklı versiyonları.. İşte Mustafa Ceceli-Lara Fabian Al Götür Beni şarkısının sözleri... Hem Mustafa Ceceli-Lara Fabian Al Götür Beni şarkısının hem Türkçe hem de İngilizce sözlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz...


http://www.e-blogu.blogspot.com
MUSTAFA CECELİ & LARA-FABIAN AL GÖTÜR BENİ ŞARKI SÖZLERİ
Ne olursa olsun
Tut bırakma yerde ellerimi
Akıp gitsin varsın
Kendi bildiğin gibi bu hayat
Aşktan geçilir mi?
Hadi kat kendini topraklarıma
Su ver köklerime kuraklarına
Aşktan kaleler inşa etsin
Cesur kalpler kalpsiz dünyaya
Böyle bir yer olmalı mutlaka
Ötesi yok illa
Al götür beni
Aşkın ana yurduna
Al götür beni
http://www.e-blogu.blogspot.com
Söz: Sezen Aksu
Müzik: Anthony James & Yiorgos Bellapaisiotis
Düzenleme: Mustafa Ceceli

MUSTAFA CECELİ & LARA-FABIAN MAKE ME YOURS TONIGHT LYRICS
http://www.e-blogu.blogspot.com
Your deep blue eyes are the sea of love
I made up my mind to walk this wire
Flames ascending,beat around me
The way you touch sets on fire

take me to another place
Hold me tight,I wanna hear your heart
Make me yours tonight
It's love i feel all over me!
Make me yours tonight

Dark raging skies
when i think that you might just turn back
Just turn back, just turn back

Albümdeki şarkılar ise şöyle,
01-Al Götür Beni
02-Al Götür Beni (Akustik)
03-Make Me Yours Tonight (Al Götür Beni)
04-Make Me Yours Tonight (Al Götür Beni – Acoustic)
05-Al Götür Beni (Enstrümental)

Lyrics, Mustafa Ceceli-Lara Fabian düeti, Mustafa Ceceli-Lara Fabian 2014, Mustafa Ceceli-Lara Fabian şarkısı, 2014 Mustafa Ceceli-Lara Fabian şarkı sözleri, Mustafa Ceceli-Lara Fabian al götür beni şarkısı, Mustafa Ceceli-Lara Fabian düeti al götür beni, al götür beni aşkın ana yurduna, mustafa cecelinin yeni şarkısı 2014, 2014 yeni şarkısı al götür beni, 2014 mustafa ceceli yeni şarkısının sözleri al götür beni

3 yorum


EmoticonEmoticon