2014/08/05

Kiraz Mevsimi Dizisinde Çalan Bana Ellerini Ver Şarkısı Sözleri 5.Bölüm 8 Ağustos 2014

kiraz mevsimi 5.bölüm şarkısı
KİRAZ MEVSİMİ DİZİSİNDE ÇALAN BANA ELLERİNİ VER

kiraz mevsimi 5.bölüm şarkısı, kiraz mevsimi 5.bölüm fragmanında çalan şarkı, kiraz mevsimi yeni bölüm fragmanındaki müzik, kiraz mevsimi bana ellerini ver şarkısı
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Fox Tv'nin yeni bölümü 8 ağustos 2014 Cuma akşamı yayınlanacak. Geçtiğimiz hafta 5.bölümü yayınlanmayan Kiraz Mevsiminin 5.bölüm fragmanı yayınlandı. Yayınlanan fragmanda Öykü ile ayaz dans ederken görünüyor. Dans müzikleri ise Bana ellerini ver, hayat sevince güzel şarkısı... İzleyiciler bu şarkının adını ve sözlerini merak ettiler. Kiraz MEvsimi 5.bölümde çalan şarkının adı Özdemir Erdoğan'ın Bana Ellerini Ver şarkısı... İşte o şarkının sözleri...

Kiraz Mevsimi Dizisi Oyuncuları için TIKLA >>>
Kiraz Mevsimi Ayaz Kimdir TIKLA >>>
Öykü Ayaz Fotoğrafları için TIKLA >>>

ÖZDEMİR ERDOĞAN-BANA ELLERİNİ VER SÖZLERİ
Kiraz Mevsimi 5.Bölümde Çalan Şarkı

Ben bal arısı gibiydim senden önce
Bak pervanelere döndüm seni görünce
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam
Yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamam
http://www.e-blogu.blogspot.com.tr
Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam
Bin yıl yaşasam yine sana doyamam

Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel
Seni almazsam gözlerim açık gider

Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel

Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Sana gönlümü verdim nazlı güzel

Sana gönlümü verdim ey nazlı güzel
Seni almazsam gözlerim açık gider

Bana ellerini ver hayat seni sevince güzel
Yoluna adadım ömrümü ben gel kaçma güzel
Sana gönlümü verdim nazlı güzel


Kiraz Mevsimi 5.Bölümü ile 8 Ağustos 2014 cuma akşamı saat 21.00 da Fox Tv de. Yeni bölümde Öykü ile ayaz dans ediyor. Fragmanda Öykü Ayaz'a sevgili olmadıklarını söyleyeceğini söylüyor. Fakat öyle olmayacak gibi. Bakalım Öykü Ayaz aşkı nasıl devam edecek hep birlikte göreceğiz...

kiraz mevsimi 5.bölüm fragmanında çalan şarkı, kiraz mevsimi yeni bölümünde çalan şarkı, kiraz mevsimi 5.bölümde çalan şarkılar, kiraz mevsimi hayat seni sevince güzel şarkısı, kiraz mevsimi öykü ile ayaz dans sahnesi, öykü ile ayazın dans ettiği şarkının adı ne, kiraz mevsimi 8 ağustos 5.bölüm çalan şarkı, kiraz mevsimi bana ellerini ver şarkısı sözleri, kiraz mevsimi ayaz ile öykünün dans müziğinin adı ve sözleri
Yorumlar


EmoticonEmoticon