2014/07/18

NİKAHINA BENİ ÇAĞIR OYUNCULARI - NİKAHINA BENİ ÇAĞIR DİZİSİ KONUSU VE OYUNCU KADROSU

sinem kobal
NİKAHINA BENİ ÇAĞIR DİZİSİ OYUNCULARI

Star Tv yeni bir diziye daha imza atıyor. Yeni sezon için ne iddialı dizileri ekranlara getirecek olan Star Tv sinem Kobal'ın yeni dizisi ile yine farklı bir dizi ile geliyor. Star Tv'nin yeni dizisi "Nikahına Beni Çağır"...

Yaz dönemi ve yeni sezon için bir çok diziyi izleyici ile buluşturan Star Tv yeni bir dizinin daha çekimlerine başlıyor. Dizinin en önemli oyuncusu Sinem Kobal. Adı bir çok dizide geçen Sinem Kobal Nihakına Beni Çağır dizisi ile ekranlara geri dönecek.

Dizinin yapımcılığını TMC Film’in üstlenmiş.

Dizide Sinem Kobal ile birlikte Bennu Yıldırımlar ve Selma Ergeç yer alıyor. Bakalım diğer oyuncuları kimler olacak.

NİKAHINA BENİ ÇAĞIR OYUNCULARI
Sinem Kobal
Bennu Yıldırımlar
Selam Ergeç

NİKAHINA BENİ ÇAĞIR DİZİSİ KONUSU
Bir aile dramını anlatacak olan projede Sinem Kobal, 3 kız kardeşin en küçüğünü canlandıracak.

nikahına beni çağır dizisi, sinem kobal yeni dizisi, nikahına beni çağır oyuncuları, nikahına beni çağır sinem kobal,  nikahına beni çağır dizisindeki oyuncular kimler,  nikahına beni çağır star tv,  nikahına beni çağır star, star  nikahına beni çağır dizisi,  nikahına beni çağır nerede çekiliyor,  nikahına beni çağır dizisi ne zaman başlıyacak,  nikahına beni çağır yayın saati
Yorumlar


EmoticonEmoticon