2014/07/17

İNCİR REÇELİ 2 FİLMİ FRAGMANI HALİL SEZAİ BEYAZ GİYME TÜRKÜSÜ

incir reçeli 2 filmi
İNCİR REÇELİ 2 FİLMİ 2014

İncir Reçeli 2 filmi geliyor...
Halil Sezai'nin başrolünde oynadığı 2011 yapımı İncir Reçeli filminin devamı İncir Reçeli 2 filmi geliyor. Filmde Metin'i Duygu ile yaşadığı aşkın ardından, gelen yoğun yalnızlık dönemi içinde izleyeceğiz. Film daha şimdiden çok merak ediliyor...

Fragmanın ilkinde Halil Sezai'nin okuduğu şiir
"Bir şeyi merak ediyorum! Size de oldu mu hiç? Sofraya iki tabak çıkarıp tek başına yemek yediğiniz, Sonra bulaşığın kısa sürmesine üzüldüğünüz, Çamaşır makinesinin dolması için çok hafta beklediğiniz Bana çok oldu size de oldu mu hiç? Sabah cezveye iki yumurta atıp ikisini de yemek zorunda kaldığınız, Önce zili çalıp sonra soğuk anahtarla eve girdiğini,  Her b*ka göğüs gerseniz de sırtınızın kirli kaldığını hissettiğiniz, Bana çok oldu size de oldu mu hiç? Ölüm haberini aylarca kullanmadığı çorabından aldınız mı? Bir kavanoz incir reçeli miras kaldı mı size? Bana kaldı ve hiç bir tatlı da acıtmadı genzimi bu kadar. Siz en sevdiğiniz şarkıdan atladınız mı hiç ben atladım. Yere düşmesi bir ömür sürüyor...  "

Geçtiğimiz günlerde filmin fragmanı yayınlandı. Fragmanların ikincisinde Halil Sezai Beyaz Giyme Toz Olur türküsünü söyledi...

İşte Halil Sezai Beyaz Giyme Toz Olur Türküsü İncir Reçeli 2 Filmi
İncir Reçeli 2 Filmi Fragmanı İzle

HALİL SEZAİ-BEYAZ GİYME TOZ OLUR SÖZLERİ

Beyaz giyme toz olur, siyah giyme söz olur.
Gel beraber gezelim, muradımız tez olur.

Salına da salına da gel, Nazlı yarim, dön dolaş yine bana gel.

Beyaz giyme tanırlar, seni yolcu sanırlar.
Zaten bende talih yok, Seni benden alırlar.

Salına da salına da gel, Hadi yavrum, Dön dolaş yine bana gel.

Alçak ceviz dalları, sıva beyaz kolları.
Kız nereden geleyim, hep tutmuşlar yolları.

Salına da salına da gel, Hadi yavrum, Dön dolaş yine bana gel.

İNCİR REÇELİ 2 FİLMİ KONUSU

İçine kapanık Metin ve hayata cıvıl cıvıl bakan Duygu'nun hüzünlü aşk hikayesini konu alan ilk filmin ardından üç yıl sonra gelen ikinci yapımda yine Halil Sezai başrolde oynuyor...İncir Reçeli 2, Ekim'de sinemalarda!

İNCİR REÇELİ 2 FİLMİ FRAGMANI



incir reçeli 2 filmi ne zaman, incir reçeli 2 filminin konusu nedir, incir reçeli 2 filmi halil sezainin okuduğu şiir, incir reçeli 2 halil sezai, halil sezai incir reçeli 2, halil sezai beyaz giyme toz olur türküsü, halil sezai beyaz giyme, halil sezai beyaz giyme dinle, halil sezai türkü beyaz giyme dinle, halil sezai incir reçelie beyaz giyme türküsü dinle, halil sezai yeni filmi incir reçeli 2, incir reçeli 2 fragmanı izle, incir reçeli 2 oyuncuları, incir reçeli 2 ne zaman, halil sezai incir reçeli 2 ne zaman vizyonda, incir reçeli şiir, incir reçeli 2 şiiri, halil ezai şiir, halil sezayi incir reçeli iki filmi oyuncuları,
Yorumlar


EmoticonEmoticon