2014/06/01

ÇOCUĞUM HANGİ OKULA KAYIT OLACAK 2014

ÇOCUĞUM HANGİ İLKOKULA GİDECEK
1. Sınıf Çocuğum Hangi Okula Kayıt Oldu
TC Kimlik No ile İlkokul 1.Sınıf Kayıt Sorgulama

2014-2015 Eğitim Öğretim yılında 1. sınıfa başlayacak olan öğrenciler için kayıt olduğu, olacağı okulu aşağıdaki TC KİMLİK NO İLE OKUL KAYIT SORGULAMA linkinden çocuğunuzun hangi okula kayıt olduğunu öğrenebilirsiniz... Çocuğunun hangi okula kayıt olduğunu öğrenemeyen anne babalar, velier, YORUM bölümünden yaşadıkları sorunları yazabilirler. Kayıt ile ilgili sorunlarınızı, sorularınızın yazabilirsiniz...
http://e-blogu.blogspot.com.tr/
2013-2014 Eğitim Öğretim yılı 13 haziran 2014 cuma günü sona erecek ve 2014-2015 yeni eğtim öğretim yılı 15 eylül 2014 Pazartesi günü başlayacak. Bu yıl 1. sınıfa başlayacak olan çocuklarının hangi okula gideceğini, kayıt olacağını merak eden veliler için E-Okul sistemi üzerinden öğrencinin TC Kimlik numarası ile kayıt sorgulama ekranından çocuklarının kayıt oldukları okulu öğrenebilirler...

İşte T.C. Kimlik No ile Kayıt Sorugulama... [Not: Sistem henüz açılmamış olabilir...]

TC Kimlik No ile İlkokul 1.Sınıf Kayıt SORUGULA TIKLA>>>

1. Sınıfa Başlayacak Olan Öğrenciler Kayıtlarını Nasıl Yaptıracak?

Kayıtlar haziran ayında başlıyor...
Bu sene 1. sınıfa gidecek olan çocukların kayıtları haziran ayı sonunda belli olcak. Okulların kapanması ile birlikte yeni eğitim öğretim yılında okula gidecek olan çocukların listeleri nüfus müdürlükleri sistemi ile ikamet adresine en yakın okula kayıt olacak şekilde listelenecektir.

Listeler okullarda asılacak...

Okullarda yaz dönemi boyunca kayıt olacak olan çocukların listesi asılacak. Bunun dışında öğrenci velileri internetten e-okul vasıtası ile çocuklarınnın hangi okula kayıt olacağını öğrenbilirler. Sorgulama ekrannı haziran ayından sonra aktif olacaktır.

Peki bu sene kaç doğumlular 1. sınıfa gidecek?
Çocuğum 1. sınıfa mı yoksa Anasınıfına mı gidecek?

2014-2015 Eğitim Öğretim yılında 1.sınıfa kayıt olacak öğrenciler,
http://e-blogu.blogspot.com.tr/
31 Aralık 2008 ve öncesi doğanlar 1. SINIF ZORUNLU KAYIT
1 Ocak 2009 ile 31 Mart 2009  tarihleri arasında doğanlar DİLEKÇESİ İLE ERTELEME YAPABİLİR.
1 Nisan 2009 ile 30 Eylül 2009 tarihleri arasında doğanlar İSTEĞE BAĞLI KAYIT

2014 BİRİNCİ SINIF KAYITLARI NE ZAMAN?

Bu sene 1.sınıf kayıtları ne zaman başlayacak?
2014-2015 Eğitim Öğretim yılında 1.sınıf kayıtları haziran ayından sonra başlayacak. Zaten kayıt lisleteri asıldıktan sonra öğrenci velilerinin pek bir şey yapmasına gerek yok. Sadece kayıt olduğu okulu öğrenim okuldan istenecek olan kimlik fotokopisi, kırtasiye malzemesi gibi  evrakları teslim etmeleri yeterli...

birinci sınıf kayıtları ne zaman, 2014 birinci sınıf kayıtları ne zaman, 2014 1.sınıf kayıtları ne zaman, 2014 1.sınıf kayıtları sorgula, eokul 1.sınıf kayıtları sorgula, 1. sınıf ne zaman kayıtlar, 1.sınıf çocuğum hangi okula gidecek, çocuğum hangi okula kayıt olacak, 1.sınıf kayıtları en son ne zaman, bu sene kaçlılar birinci sınıfa gidecek,  tc kimlik no ile birinci sınıf kayıt sorgula, tc kimlik no ile 1.sınıf kayıt sorgula, tc kimlikle 1.sınıf hangi okula kayıt olacak, kızım hangi okula kayıt oldu, oğlum hangi okula kayıt oldu, bu sene 1.sınıf kayıtlar, ilkokul kayıtları 2014,çocuğum hangi okula kayıtlı nasıl öğrenebilirim, 
Yorumlar


EmoticonEmoticon