2014/05/24

Vay Arkadaş Yarışması Başvuruları Star Tv

VAY ARKADAŞ YARIŞMASI
Vay Arkadaş Yarışma Başvuru Formu

Star Tv ekranlarında yeni bir yarışma başlıyor!
Vay arkadaş yakında Star Tv de...
http://e-blogu.blogspot.com
Sunuculuğunu Oktay Kaynarca'nın yaptığı yeni yarışma VAY ARKADAŞ yakında starda başlıyor. Yarışmanın başvuruları başladı. Yarışmaya başvurmak isteyenler aşağıdaki başvuru formunu doldurabilirler...

Vay Arkadaş'a nasıl katılabilirim?
Vay Arkadaş yarışmasında yarışmak istiyorum?


VAY ARKADAŞ'ta yarışmak istermisiniz?

İşte Vay Arkadaş Yarışma Başvuru Formu
http://e-blogu.blogspot.com

STAR TV VAY ARKADAŞ YARIŞMA BAŞVURU FORMU TIKLA >>>


STAR TV VAY ARKADAŞ YARIŞMASI HAKKINDA BİLGİ:

Vay Arkadaş yarışması hakkında bilgiyi yakında burada bulabilirsiniz. Yarışma kuralları, yarışmaya kimler katılabilir, yarışma ne zaman başlayacak, yarışmanın kuralları gibi soruların yanıtlarını buradan bulabilirsiniz...

Vay Arkadaş yarışması ile ilgili sorularınızı YORUM bölümünden yazabilirsiniz...

vay arkadas yarışması, 2014 vay arkadaş, star tv vay arkadaş, vay arkadaş başvuru formu, vay arkadaş başvurusu, vay arkadaş yarışmasına nasıl başvurulur, vay arkadaş kayıt, vay arkadaş yarışması kayıtları, vay arkadaş yarışması ne zaman, vay arkadaş yarışma kuralları, vay arkadaş yarışmasına kimler başvurabilir, vay arkadaş yarışması nasıl, vay arkadaş yarışması tanıtım, vay arkadaş yarışması hakkında bilgi,       star tv 2014

2 yorum

  1. Adsız5/28/2014

    Ben de katılmak istiyorum. Yarışmak istiyorum lütfen

    YanıtlaSil
  2. Adsız5/28/2014

    Oktay bey lütfen

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon