2014/05/08

Demet Akalın Ara Verelim Şarkı Sözleri 2014 - Demet Akalın Rekor Şarkı Sözleri

DEMET AKALIN RA VERELİM ŞARKISI 2014

Demet Akalın Ara Verelim Şarkı Sözleri

Demet Akalın 2014 Rekor albümü şarkılarından Ara Verelim şarkı sözlerini sizler için derledik...

Demet Akalın'ın yeni albümü Rekor çıktı. Rekor albümünün ilk klip çalışması da İlahi Adalet şarkısına geldi ( İlahi Adalet Şarkısı ). Albümdeki 15 şarkı var ve bu şarkılardan birisi de Ara Verelim. Demet Akalın Ara Verelim şarkısının sözleri yazımızın devamında...

Demet Akalın Ara Verelim Şarkısı...


2014 DEMET AKALIN REKOR ALBÜMÜ ŞARKILARI TIKLA >>>


DEMET AKALIN ARA VERELİM ŞARKI SÖZLERİ

Bu aralar pek keyfim yok ne olur anla beni

Korkma sakinim durma hakimim gördüğün gibi

Tarihimde biliyor boşver sen beni

Endişelenme sakinleş artık herşey gayet iyi

http://e-blogu.blogspot.com

Toparlanırım kısa sürede tatlım bana bişey olmaz

Bir iki güne her şey düzelir kalbim mühür tutmaz


Beni biraz yalnız bırak biara ben sana geri dönerim

Olanların bazen akışına bırak bence kısa biara verelim


Söz: Ersay Üner
Müzik: Ersay Üner

DEMET AKALIN ARA VERELİM ŞARKISI, demet akalın 2014, 2014 demet akalın, demet akalın rekor albümü, demet akalın şarkıları, demet akalın şarkı sözleri 2014, demet akalın ara verelim şarkı sözleri, demet akalın yeni albümü 2014, demet akalın dinle 2014 rekor, rekor şarkı sözleri 2014
 
Yorumlar


EmoticonEmoticon