2014/05/17

Çocuğumun Dizilerde ve Reklamlarda Oynamasını İstiyorum Ne Yapmalıyım?



DİZİ OYUNCUSU NASIL OLURUM?
ÇOCUĞUMUN OYUNCU OLMASINI İSTİYORUM?
ÇOCUĞUM REKLAMLARDA NASIL OYNAR?

Günümüzün belkide en cazip mesleklerinde oyunculuk. Özellikle de çocukların oynadığı reklam ve diziler bütün anne ve babaların merakı. Hem maddi yönden hem de ünlü olmanın verdiği o haz nedeniyle herkes oyuncu olmak istiyor. Reklamlarda, dizilerde ve filmlerde oynamak isteyen birbirinden farklı yüzler kendilerine rol verilmesi için bekliyor. Kimisi bir filmle ünlü olurken kimisi ise o fırsatı bir türlü yakalayamıyor. http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/05/cocugumun-dizilerde-ve-reklamlarda-oynamasini-istiyorum.html

Peki oyuncu olmak için ne yapmalı?
Çocuklarını reklam ve dizilerde oynatmak isteyen anne ve babalar neler yapmalı?
Oyuncu olmak için neler gerekli?

Bu yazımızda oyuncu olmak isteyenler için ajansların telefon numaralarını ve adreslerini yayınlayacağız.  Yazımızın devamında YORUM bölümünde de oyuncu olmak isteyenler için önerilerinizi, ajanslar ile ilgili düşüncelerinizi yazabilirsiniz... http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/05/cocugumun-dizilerde-ve-reklamlarda-oynamasini-istiyorum.html

İşte Ajanslar...

NOT: Ajanslar google aracılığı ile bulunmuştur. Ajanslar ile ilgili herhangi bir güvence vermiyoruz.


CAST AJANSLARI

Gaye Sökmen Ajansı Gaye-Sait Sökmen 0212 282 81 30 www.gayesokmen.com.tr
Tümay Özokur Casting Tümay Özokur 0216 478 14 48 www.tumayozokur.com.tr
Renda Güner Casting Renda Güner 0212 293 63 93-95 www.rendaguner.com
Erberk Ajans 0212 274 22 14 - 0212 274 94 45 www.erberk.com
ABS Casting 0216 347 24 80  http://www.abcajans.net
Cast Ajans  0216 336 73 77 http://www.castajansim.com
Ajans Family  0212 570 74 05  http://www.ajansfamily.net/
İstanbul Ajans 0212 614 50 00  http://www.istanbulajans.org/
İMC Ajans 0212 356 07 33 http://www.imcajans.com http://e-blogu.blogspot.com.tr
Harika Uygur Casting Director Harika Uygur 0212 525 81 68 www.harikauygur.com
İkon Prodüksiyon Casting Erdem Tütüncü 0216 414 66 69 www.ikoncastinajans.com
Familya Ajans Hasan Güngör 0212 570 74 05 www.ajansfamily.net
http://e-blogu.blogspot.com.tr/2014/05/cocugumun-dizilerde-ve-reklamlarda-oynamasini-istiyorum.html

dizi oyuncusu olmak istiyorum, dizilerde oynamak istiyorum, kızımı reklamlarda oynatmak istiyorum, dizilerde oynamak için neler gerekli, reklam oyuncusu olmak istiyorum, oğlumu dizilerde nasıl oynatırım, çocuğumu dizilerde oynatmak istiyorum, çocuğumu oyuncu yapmak istiyorum, çocuk oyuncular, çocuk oyuncu alan ajanslar, hangi ajasnlar oyuncu alıyor, http://e-blogu.blogspot.com.tr, dizi oyuncusu, reklam oyuncusu, nasıl oyuncu olurum, nasıl oyuncu olacağım, oyuncu olmak isteyenler, oyuncu arayanlar, reklam oyuncusu arayanlar, bebek oyuncu olmak, bebeğimi dizilerde nasıl oynatırım, bebeğimi reklamlarda nasıl oynatırım, çocuk oyuncu olmak için ajans

50 yorum

  1. Keşke Ordu'da da dini dizi çekilseydi.O zaman babam ve annem onaylardı bu isteğimi...

    YanıtlaSil
  2. Adsız7/08/2016

    adım ledion biler 14 yaşindayım bir reklamda yada bir filmde bu benim hayalim lytfen beni kabul edin

    YanıtlaSil
  3. Çocuğumu reklam veya dizide oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Çocuğumu reklam veya dizide oynatmak istiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  5. Oğlum 5aylik mavi göz sarışın dizi ve reklamlarda oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  6. 5aylik mavi goz sarışın oğlum var dizilerde reklamlarda oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  7. Dizilerde nasıl oynatrm bebegimi

    YanıtlaSil
  8. Oyuncu olmak istyrmm

    YanıtlaSil
  9. Oğlum 5aylik mavi göz sarışın dizi ve reklamlarda oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  10. Oğlum 5aylik mavi göz sarışın dizi ve reklamlarda oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  11. Kızım 10 aylık dizi ve Reklamlarda oynatmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Oglum 1 yasinda beyaz tenli kahve saci gozleride kahve rengi

    YanıtlaSil
  13. Oglum bir yasinda beyaz tenli

    YanıtlaSil
  14. Kızım 2buçuk yasında mavi gözlü beyaz tenli sarı saçlı reklamlarda oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  15. Kızım 4 aylık ela gözlü reklam ve dizlerde oynamasını istiyorum

    YanıtlaSil
  16. Kızım 4 aylık ela gözlü reklam ve dizlerde oynamasını istiyorum bunun için ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  17. Çocuğum 7 yaşında kız ve çok güzel buğday tenli mimikleri çok güzel cucugumu reklamlarda oynatma istiyorum küçük bide oğlum var yeşil gözlü sarı saçlı 3 yaşında onuda oynatmak istiyorum ama kızımın oynamasını daha çok istiyorum yanıt yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Üçüzlerim var bende oynatmak istiyorum reklamlarda dizilerde 3.5 yanındalar iki kız bir erkek tir 12 yasindada kızım var nasıl yapa biliriz acaba ???

    YanıtlaSil
  19. Kızımı reklamlarda oynatmak istiyorum mavi gözlü beyaz tenli 8 aylık yardimcı olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  20. Adsız2/03/2017

    Merhaba ben diyarbakir dan kızım var 5 yaşın da onu dizi veya reklam lar da oynatmak istiyorum mavi gözlü sarışın

    YanıtlaSil
  21. Adsız2/03/2017

    Merhaba ben diyarbakir dan kızım var 5 yaşın da onu dizi veya reklam lar da oynatmak istiyorum mavi gözlü sarışın

    YanıtlaSil
  22. Adsız2/03/2017

    Merhaba ben diyarbakir dan kızım var 5 yaşın da onu dizi veya reklam lar da oynatmak istiyorum mavi gözlü sarışın

    YanıtlaSil
  23. Adsız2/03/2017

    Merhaba ben diyarbakir dan kızım var 5 yaşın da onu dizi veya reklam lar da oynatmak istiyorum mavi gözlü sarışın

    YanıtlaSil
  24. Adsız2/04/2017

    Oglum uc yasindA mavi gozli sarisin

    YanıtlaSil
  25. Oglumu reklamlarda oynatmak istiyorum uğur 3 yasinda siyah uzun duz sacli siyah gozlu sevimle kameraya sempatik bakan bir cocuk komediyi sever muziplikte ustune yok her hangi bir deneyimi yok...

    YanıtlaSil
  26. Adsız6/22/2017

    Olumu reklamamda oynatmak istiyorum olumun adi miran 4 yasida


    YanıtlaSil
  27. Adsız6/22/2017

    Olumu reklamamda oynatmak istiyorum olumun adi miran 4 yasida
    Kara gozlu sarisin.

    YanıtlaSil
  28. Adsız6/22/2017

    Olumu reklamamda oynatmak istiyorum olumun adi miran 4 yasida
    Kara gozlu sarisin.

    YanıtlaSil
  29. Berke Ömer8/01/2017

    Oğlumu reklamlarda oynatmak istiyorum yada katalog çekimleri.mavi gozlu sarışın yakışıklı 10 yasinda

    YanıtlaSil
  30. Mrblar 13 yaşında oğlum var dizi veya reklamlarda oynama şansı varmı kendisi çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  31. Mrblar 13 yaşında oğlum var dizi veya reklamlarda oynama şansı varmı kendisi çok yakışıklı

    YanıtlaSil
  32. Mrb 3 aylik erkek renkli gözlü çok tatlı bir bebeğim var dizide oynamasını çok çok istiyorum mumkunmu acaba...?

    YanıtlaSil
  33. Kızim 6 aylik beyaz tenli kahve saçları gözleri ela gamzeli ve fotojenik bir kizim var herkez dizilerde Reklamlarda oynicak kız diye söylerler bizde bi şansımız denemek istedik

    YanıtlaSil
  34. Kızım 6 aylik beyaz tenli kahve saçlı ela gözlü gamzeli çok fotojenik herkez dizide reklamda oyunucagini söyle çok güler türlü ısik müzik görüp duysun kahkaha atar bizde değerlendirme ostiyoruz

    YanıtlaSil
  35. Oğlum 1 yaşında. Dizi ve reklamlarda oynamasını istiyorum maaşallah çok tatlı. Yardımcı olun lütfen. Ben de öğretmenim. Ben de sanatsal faaliyetlerle ilgilenmek istiyorum yardımcı olun çok tedlsekkurler :)

    YanıtlaSil
  36. Oğlum 1 yaşında çok sempatik tatlı masaallah dizi ve reklamda oynamasını istiyorum lütfen yardımcı olun ben öğretmenim sanatsal faaliyetlerle ilgilenmek istiyorum yardımcı olun teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  37. kızımı reklamlarda oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  38. kızımı reklamlarda oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  39. kızımı reklamlarda oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  40. kızımı reklamlarda oynatmak istiyorum

    YanıtlaSil
  41. Adsız2/24/2018

    Ikiz cok tatli kizlarim var reklamsa dizide oynatmak istiyorum bir bucuk yadinsa

    YanıtlaSil
  42. 10 yaşında kızım,6 yaşında oğlum var Mardin den Reklamlarda oynamasını istiyorum

    YanıtlaSil
  43. 10 yaşında kızım,6 yaşında oğlum var Mardin den Reklamlarda oynamasını istiyorum

    YanıtlaSil
  44. Benim bi oglum var 2 yaşında sarı saçlı mavi gozlu etrafındaki bütün insanların ilgisini çekiyo bide kizim var 4 yaşında oda mavi gozlu sarışın gamzemi çok tatli bi kız

    YanıtlaSil
  45. Benim bi oglum var 2 yaşında sarı saçlı mavi gozlu etrafındaki bütün insanların ilgisini çekiyo bide kizim var 4 yaşında oda mavi gozlu sarışın gamzeli çok tatlı oyunculuk reklamda oynatmak istiyom geri donus yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  46. Oğlumu dizilerde Reklamlarda oynat mak istiyorum ne yapmalıyım 1.5 yaşında oğlum ne yapmalıyım bir yol göstere bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  47. Oğlumu reklâm larda dizilerde oynatmak istiyorum ne yapmalıyım bir yolgösteren Bilirmisiniz 1.5 yaşında

    YanıtlaSil
  48. Oğlumu reklâm larda dizilerde oynatmak istiyorum ne yapmalıyım bir yolgösteren Bilirmisiniz 1.5 yaşında

    YanıtlaSil
  49. meraba oglum 1 ýaşinda esmer gözleri siyah saclari siyah tombik dizide oynatmak istiyorum ýardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon