2014/12/04

Bu Tarz Benim'i Kim Kazandı? Bu Tarz Benim Birincisi Kim?

bu tarz benimi kim kazandı
BU TARZ BENİM YARIŞMASINI KİM KAZANDI?
20 aralık bu tarz benim kim kazanır, bu tarz benim kim kazandı, bu tarz benim birincisi kim oldu, bu tarz benim şampiyonu kim oldu bu tarz benim yarışmasının kazanan kim, bu tarz benim birincisi belli mi, bu tarz benim kazanan belli mi, birinci kim oldu bu tarz benim

BU TARZ BENİM BİRİNCİSİ İKİZLER OLDU...
Bu Tarz Benim yarışmasının final gecesinde birinci açıklandı. SMS oylaması ve jüri üyelerinin oylarına göre birinci olan Aycan Nurcan Şencan yani İkizler oldu...

İŞTE SMS SONUÇLARI...
Sms Sonuçlarına göre en çok oyu alan Aycan-Nurcan Şencan yani İkizler oldu ve 3 Puan aldılar.

SMS Sonuçlarına Göre Puanlar
EZGİ BAYLAR 1 PUAN
AYŞENUR BALCI 2 PUAN
AYCAN-NURCAN ŞENCAN 3 PUAN

Jürinin Verdiği Oylar...
AYŞENUR BALCI: 1 PUAN
EZGİ BAYLAR: 2 PUAN
AYCAN-NURCAN ŞENCAN: 3 PUAN

TOPLAM PUANLAR:
YarışmacıJüriSMSYıldızToplam
Aycan Nurcan Şencan3306
Ezgi Baylar2114
Ayşenur Balcı1203

Kazanan İkizler oldu. Bu Tarz Benim birincisi İkizler... Aycan Nurcan Şencan Bu Tarz Benim 1.Sezon Şampiyonu oldular...

Show Tv ekranlarında yayınlanan ve bir anda herkesin ilgi odağı olan moda yarışması Bu Tarz Benim yarışmasının finaline az bir zaman kaldı. 20 Aralık cumartesi gecesi Bu Tarz Benim 1.Sezon birincisi belli olacak. Bu Tarz Benim'de yarışmacılar her gün giydikleri kıyafetlerle jüri üyelerinden yıldız almaya çalışıyor ve hafta sonunda da bir kişi eleniyordu... Yarışma son günlerde en çok konuşulan programlar arasında yer alıyor. Özellike yarışmanın canlı olarak yayınlanmaması ve çekimlerinin tamamlanmış olması elenen yarışmacıların önceden sosyal medayaya sızması nedeni ile yarışmayı izleyenler finale kimin kaldığını, yarışmayı kimin kazandığını merak ediyor. Yarışmanın finali ile ilgili sosyal medayada bir çok söylendi, iddia yer alıyor... Bu iddialar doğru mu? Peki Bu Tarz Benim yarışmasını kim  kazandı? İşte detaylar...
20 Aralık Final Gecesi 1.Tur Yarışmacıların Puanları:
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi EZGİ BAYLAR Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 19 PUAN
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi AYŞENUR BALCI Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUANE-BLOG
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi İKİZLER Puanı: Kemal Doğulu 5 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 5 Puan, Hande Yener 5 Puan, TOPLAM: 25 PUANE-Blogu

20 Aralık Final Gecesi 2.Tur Yarışmacıların Puanları:
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi EZGİ BAYLAR Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 5 Puan, TOPLAM: 22 PUAN
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi AYŞENUR BALCI Puanı: Kemal Doğulu 3 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUANE-BLOG
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi İKİZLER Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUAN

20 Aralık Final Gecesi 3.Tur Yarışmacıların Puanları:
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi EZGİ BAYLAR Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 5 Puan, Uğurkan Erez 5 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 22 PUAN
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi AYŞENUR BALCI Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 5 Puan, TOPLAM: 21 PUANE-BLOG
20 Aralık Bu Tarz Benim Eleme Gecesi İKİZLER Puanı: Kemal Doğulu 4 Puan, İvana Sert 4 Puan, Uğurkan Erez 4 Puan, Nur Yerlitaş 4 Puan, Hande Yener 4 Puan, TOPLAM: 20 PUAN

Bildiğiniz gibi Bu Tarz Benim yarışmasında büyük final gecesi 20 Aralık Cumartesi gecesi yayınlanacak. 20  Aralık büyük gala gecesine kadar 1 yarışmacı daha elenecek. Şu an yarışmada dört yarışmacı yarışıyor ve 13 aralık gecesi Özlem Özden elendi ve finale 3 yarışmacı kaldı. Ayşenur Balcı, Aycan Nurcan Şencan ve Ezgi Baylar finale kalan yarışmacılar oldu...
EZGİ BAYLAR mı?
AYŞENUR BALCI mı?   http://e-blogu.blogspot.com.tr
AYCAN NURCAN ŞENCAN mı?
Sizce birinci kim olacak... YORUM yap....

Bu Tarz Benim yarışmasının finaline bir hafta kaldı ve son üç yarışmacı bu hafta son kez ekrana gelecekler. Bu hafta yarışmacılar 3 er kombinle ekrana gelecek. Yani hafat boyunca 3 yarışmacı günlük 3 kıyafet giyecek ve 5 günde toplam 15 kıyafet giyecekler...Hafta boyunca topladıkları yıldızlar finalde puan olarak yansıyacak. Yani, bu haftaki yıldızlar çok önemli... Bildiğiniz gibi finalde birinciyi jüri üyeleri ile halk belirleyecek. Halk oyu SMS sonuçlarına göre birinciyi belirlemede etkili olacak. SMS sonuçlarını sayfamızdan duyuracağız...

Bakalım birinci kim olacak...
http://e-blogu.blogspot.com
Sosyal medyada daha önce Nur Bozar'ın elenmesi ile ilgili detayların çıkması ve elenen yarışmacıların eleme gecesinden günler öncesinden öğrenilmesi izleyenleri internette elenen yarışmacıyı öğrenmek için google da arama yapmaya yönlendiriyor. Biz de E-Blog olarak elenen yarışmacılar ile ilgili iddiaları sizler için araştırdık.  Bu Tarz Benim 29 kasım 2014 cumartesi günü elenenen yarışmacı Ayşegül Melisa Doğan oldu. 6 Aralık 2014 Cumartesi günü elenen ise Gizem Güler oldu. 13 aralık elenen de Özlem Özden...Bakalım kim birinci olacak...

Peki sizce Bu Tarz Benim yarışmasını kim kazanır?
Bu Tarz Benim Birincisi Kim Olur?
Ayşenur Balcı mı?
Ezgi Baylar mı?
İkizler(Aycan-Nurcan Şencan) mi?

Yarışmayı sizce kim kazanacak, YORUM bölümünden tahminlerinizi yazabilirsiniz...

bu tarz benim kim kazandı, bu tarz benim ayşenur mu kazandı, bu tarz benim finale kimler kaldı, bu tarz benim 20 aralık kim kazandı, bu tarz benim birincisi kim oldu, 20 aralık bu tarz benim final kim kazandı, bu tarz benim kim kazanır, bu tarz benim şampiyonu kim olacak

32 yorum

  1. Umarım adaşım Ayşenur kazanır.

    YanıtlaSil
  2. Hak eden kazanıyorsa ikizler birinci olmalı, torpil kazanacaksa kimib kazanacağı belli

    YanıtlaSil
  3. 2 kişi oldukları için elemeye kıyamıyorlar ikizleri bence.İkizler kazanacak bu yüzden.Özlem hakediyor,o alamazsa Ayşenur almalı.

    YanıtlaSil
  4. Bi insan tarzssa her zaman tarz olarak gelmeli bence hiçbiri değil ben çıksam raya her günv tarz gelirim

    YanıtlaSil
  5. Tabiki sonuna kadr ikizler kazanir dierleri tarzin yanndan gcmemis aptallar ya ikizler ckmkoy arknzda snuna kdr

    YanıtlaSil
  6. bence kimse kazanmasin gitsinler o parayi fakirlere versinler

    YanıtlaSil
  7. Tabikide ezgi kazanacak bak demedi demeyin

    YanıtlaSil
  8. İkizler

    YanıtlaSil
  9. bence bir arkadasimizinda dediyi gibi bu parayi fakirlere dagitsinlar oraya cikipda oralarini buralarini acipda o parayi kazaniyorlarsa bence hic kazanmasalar daha iyi onlar uc ay boyunca elbiselere verdikleri parayi toplasaydilar onlara yeterdi

    YanıtlaSil
  10. Ikizler nurcan ve aycan kazanir inshallah

    YanıtlaSil
  11. ikizler <3

    YanıtlaSil
  12. Ayşenur balcı kazansın bence çünkü zaten ezgi zengin kocası var ,çocuğu var aycan ve nurcan da Amerikalarda yaşamışlar aycan miss World yarışmasında türkiye yi temsil etmiş belliki model baya bir para kazanmıştır . tamam bu bi tarz yarışması ama onada bakarsak Ayşenur çok tarz...

    YanıtlaSil
  13. ayşenur balcıı

    YanıtlaSil
  14. bence yarışmayı ayşenur veya ikizler kazanmalı .ben ezginin tarz olduğunu duşunmuyorum

    YanıtlaSil
  15. İkizler

    YanıtlaSil
  16. Tabikide ikizler kazanacak

    YanıtlaSil
  17. Ikizler

    YanıtlaSil
  18. bence Ayşenur kazansın

    YanıtlaSil
  19. tabiki de EZGİ BAYLAR.ayşenur saçma kıyafetlerle tarzolduğunu sanıyor EZGİ hakediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne alaka, ezgi aynı kıyafetlerle geliyor bi kere. ayşenur balcı çok iyi birisi çok iyi giyiniyor hakeden ikizler ama

      Sil
  20. ayşenur balcı kazandı. ben duydum

    YanıtlaSil
  21. aysenur haketmedi tarz degil ama torpile kazanir jüriye hakaretve ithamda bulundugu halde nur yerlitas tarafindan haksiz bi kazanc olacak ZATEN üc nur,da cok itici idi

    YanıtlaSil
  22. bence ezgi kazanmaliydi malesef ikizler kazandi ben basdan beri ezgiyi tutuyorum ve ben hala ezgi daha tarz oldugunu düsüniyorum.Ezgi muhtessemdi.BENCE.

    YanıtlaSil
  23. hiç adil bir sonuç olmamış ezgi hak ediyodu birinciligi

    YanıtlaSil
  24. Benceikizler

    YanıtlaSil
  25. bence ikizler kazansın ama herkez orasını burasını açmakla tarz olduğunu sanıyor keşke ayşegül elenmemeliydi

    YanıtlaSil
  26. Bence ayşenur hak edıyodu ama kazanmadı yinede en tarzları ayşenur

    YanıtlaSil
  27. Aysenur tarz değil. Ezgi yada ikizler hak ediyodu sonuç olarak da ikizler kazandı bence adil olmuş

    YanıtlaSil


EmoticonEmoticon